درخواست جالب هوادار نوجوان از طارمی

  • ورزشی
  • شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۶:۴۰
    کد خبر :955684
شور پیروزی 2 بر صفر ایران بر ولز در جام جهانی 2022 قطر

تیم ملی فوتبال ایران که در نخستین دیدار گروه B بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی برابر انگلیس ۶ بر ۲ شکست خورده بود، از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز جمعه (۴ آذر) در دومین بازی خود به قضاوت ماریو آلبرتو اسکوبار از گواتمالا در ورزشگاه احمد بن علی به مصاف تیم ملی ولز رفت و با نتیجه ۲ بر صفر حریف را شکست داد. روزبه چشمی (۹۸) و رامین رضائیان (۱۰۰) برای ایران گل زدند.

ملی پوشان ایران وقتی ورزشگاه را به مقصد هتل ترک کردند، با یکی از هواداران معلول مواجه شدند. مهدی طارمی و کریم انصاریفرد دو مهاجم ایران در کنار این هوادار قرار گرفتند و دقایقی با او گفتگو کردند.

طارمی در واکنش به پیش بینی نتیجه بعدی بازی ایران مقابل آمریکا از سوی این هوادار، گفت: اگر آمریکا را ۳ بر صفر ببریم هرچه که بخواهی به تو می‌دهم.انصاریفرد هم گفت که در صورت برد ایران با هر نتیجه‌ای، این کار انجام خواهد شد.این هوادار ابتدا گفت که دوست دارد لیونل مسی را از نزدیک ببیند؛ درخواستی که مهاجمان ایران اعلام کردند نمی‌توانند آن را برآورده کنند.

طارمی در ادامه پیشنهاداتی به این هوادار داد و در نهایت مقرر شد با برد ایران مقابل آمریکا، حضور در تمرین تیم ملی ایران برای هوادار جوان فراهم شود.

تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه آینده در سومین بازی مرحله گروهی جام جهانی به مصاف آمریکا می‌رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید