درخشش موتور گلزنی پورتو مقابل توندلا

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ۱۵:۱۱
    کد خبر :895353

امروز یکشنبه تیم پورتو که مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش ایرانی را در خدمت دارد در یکی از دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ پرتغال به مصاف توندلا رفت و با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد.

مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان که مثل همیشه از ابتدا در ترکیب ثابت پورتو حضور داشت امروز هم ۷٨ دقیقه بازی کرد بازهم خوش درخشید و مانند بازی های گذشته توانست یکی از گل های تیمش را به ثمر برساند.

ملی پوش ایرانی در دقایق پایانی نیمه نخست در محوطه جریمه توندلا سرنگون شد که داور به سادگی از کنار این صحنه عبور کرد ولی تکنولوژی VAR به داد وی و تیمش رسید، بازبینی در نهایت رأی داور را تغییر داد تا پنالتی به سود پورتو اعلام شود، مهدی در دقیقه ۴۵ این پنالتی را به گل اول بازی و چهاردهمین گل فصل خود در لیگ پرتغال تبدیل کرد.

طارمی با این گل در کنار لوئیس دیاز بهترین گلزن این فصل پورتو شد اگرچه این مهاجم پورتو را در نیم فصل ترک کرده است.

داروین از بنفیکا با ۲۰ گل در صدر جدول گلزنان این فصل پرتغال و هورتا از براگا با ۱۵ گل در رده دوم قرار دارد، پورتو با برد برابر توندلا ۷۰ امتیازی شد تا همچنان بالاتر از اسپورتینگ لیسبون در صدر جدول قرار داشته باشد.

علی علیپور دیگر لژیونر ایرانی که فصل گذشته از پرسپولیس به مارتیموی پرتغال پیوسته بود از دقیقه ۵۷ برای تیمش به میدان رفت اما مارتیمو با یک گل به گیمارش باخت.

بواویشتا هم در روز نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند دروازه بان ایران برابر بلننسز به تساوی بدون گل رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید