درخشش دانش آموزان دو و میدانی کار در مسابقات جهانی کرواسی

    کد خبر :540159

مسابقات دو و میدانی دانش آموزان دختر و پسرجهان در کشور کرواسی به پایان رسید و یک مدال نقره، سه مدال برنز و سه مقام چهارمی حاصل کار دانش آموزان کشور شد.

در پایان مسابقات دو و میدانی دانش آموزان دختر و پسر جهان که در روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه در شهر اسپیلت کشور کرواسی برگزار شد، تیم ملی دوومیدانی پسران و دختران کشورمان که به صورت منتخب وبا مسؤلیت اداره آموزش و پرورش استان خراسان رضوی به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت‌ها شرکت کرده بود موفق به کسب ۷ عنوان شد.

در بخش پسران دانش آموزان کشورمان موفق به کسب یک مدال نقره توسط قاسم علی بابایی در دوی ١٠٠ متر با رکورد ۱۰،۹۴ و دو مدال برنز توسط مرتضی عباسپور در دوی ١١٠ با مانع با رکورد ۱۴،۲۵ و پرش طول با رکورد ۶،۹۸ و همچنین دو مقام چهارمی توسط حسین بیزار در پرش ارتفاع با رکورد ۲،۰۴ و دوی ٢٠٠ متر با رکورد ۲۳،۱۰ و یک مقام پنجمی توسط سبحان احمدی در دوی ٨٠٠ متر با رکورد ۱،۵۵ شد.

به گزارش مهر، همچنین در بخش دختران که برای اولین بار به مسابقات دو و میدانی دانش آموزان جهان اعزام شده بودند، مهلا محروقی توانست در پرتاب دیسک با رکورد ۴۳،۳۵ متر مدال برنز این دوره از مسابقات را به گردن آویزد و خانم حدیثه رئوف در دوی ١٥٠٠ متر در یک رقابت تنگاتنگ با دیگر دونده‌ها با رکورد ۴،۴۱ به مقام چهارم این دوره از مسابقات دست یافت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید