درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

    کد خبر :1061566
درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری یک بر صفر پرسپولیس برابر ملوان اظهار داشت: گرفتن سه امتیاز مهم بود، ولی پرسپولیس در نیمه دوم شرایط خوبی نداشت. انتظار داشتیم تعویض‌های خوبی صورت بگیرد که این اتفاق رخ نداد و در واقع تعویض‌های پرسپولیس نتوانست فشار ملوان را روی دروازه این تیم کم کند. پرسپولیس در نیمه دوم 10 نفره بازی کرد، چون یکی از بازیکنان واقعاً عملکرد خوبی نداشت و البته من دوست ندارم اسمی از آن بازیکن بیاورم.

وی با اشاره به عملکرد مثبت اوسمار لوس ویرا در پرسپولیس خاطر نشان کرد: قطعاً این مربی نتایج خوبی با پرسپولیس گرفته، ولی مسئله مهم دیگر، شکل بازی تیم است. الان پرسپولیس در حساس‌ترین شرایط قرار دارد و اگر قرار باشد نیمه دوم بازی با ملوان دوباره تکرار شود، بدون شک کار پرسپولیس برای قهرمان شدن سخت خواهد شد. پرسپولیس نباید در بازی‌های آینده غفلت و اشتباهی داشته باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که برای قهرمانی در لیگ برتر، شانس پرسپولیس بیشتر است یا استقلال، تأکید کرد: به نظر من شانس هر دو تیم برابر است و تیمی قهرمان خواهد شد که در بازی‌های آینده کمترین اشتباه و بیشترین تمرکز را داشته باشد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به مصاحبه‌های برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال علیه پرسپولیس گفت: بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس نباید به مصاحبه‌های استقلالی‌ها توجه کنند. آنها سبک و شیوه خودشان را دارند، ولی پرسپولیس فقط باید روی بازی‌های خودش تمرکز و بهترین نتایج را کسب کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید