دختر و داماد ترامپ جمهوریخواهان ضد ترامپ را تهدید کردند

    کد خبر :756325

ایوانکا ترامپ و همسرش جرد کوشنر مدیران پروژه لینکلن را تهدید کردند اگر آگهی‌های توهین‌آمیز میدان تایمز نیویورک را برندارند، علیه آنها اقدام قانونی می‌کنند.

نصب دو آگهی غول‌پیکر در میدان تایمز نیویورک با موضوع شیوه مدیریت بیماری کرونا در دولت دانلد ترامپ و آمار بالای قربانیان کووید-۱۹ در ایالت و شهر نیویورک در روزهای اخیر خبرساز شده است. در این آگهی‌ها، ایوانکا و همسرش کوشنر با آمار و ارقام به تعداد زیاد قربانیان کرونا در نیویورک اشاره می‌کنند و آن را مشکل خود شهروندان نیویورکی می‌دانند. در فاصله کمتر از ۱۰ روز تا انتخابات ریاست جمهوری، این آگهی‌ها می‌تواند وجهه رئیس جمهوری آمریکا را در یکی از مهم‌ترین شهرهای ایالات متحده بدتر از گذشته کند.

پروژه لینکلن که از اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز به کار کرده، حاصل همفکری گروهی از جمهوریخواهان ضد ترامپ است که اعلام کرده‌اند تمام تلاش خود را برای شکست خوردن او در انتخابات سوم نوامبر ۲۰۲۰ به کار می‌گیرند. این گروه ایوانکا ترامپ و کوشنر را به بی‌تفاوتی محض درباره آمار تکان‌دهنده قربانیان کرونا در نیویورک‌سیتی متهم کرده و گفته‌اند تا روز انتخابات به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند. حالا دختر و داماد ترامپ می‌خواهند از سازمان‌دهندگان این اقدام و مسئولان پروژه لینکلن شکایت کنند.

فاصله محل قرار گرفتن آگهی‌ها با تصاویر دختر و داماد رئیس جمهوری آمریکا تا برج ترامپ شاید کمتر از ۱۰۰ متر باشد. هدف آگهی‌دهنده‌ها و مسئولان پروژه لینکلن هم از بالا بردن این بیلبردها در فاصله کمتر از ۱۰ روز تا انتخابات، پرت کردن حواس اردوگاه انتخاباتی و تبلیغاتی ترامپ از مساله اصلی یا همان انتخابات است. با واکنش تند وکلای خانواده ترامپ، به نظر می‌رسد این گروه به هدف خود رسیده‌اند؛ چرا که یکی از اعضای پروژه لینکلن معتقد است ترامپ‌ها به این آگهی بیش از جان ۲۲۳ هزار قربانی کرونا واکنش نشان داده و اهمیت قائل شده‌اند.

به گزارش همشهری آنلاین،  پس از برگزار شدن دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دو نامزد دموکرات و جمهوریخواه، نظرسنجی‌ها نشان داد جو بایدن پیروز مناظره بوده و حتی نظر رای‌دهنده‌های بی‌طرف را هم جلب کرده است. کارزار انتخاباتی ترامپ با آگاهی از این موضوع، می‌کوشد در این ۱۰ روز از تمام ابزار و امکانات خود برای کشاندن هواداران جمهوریخواه پای صندوق رای بهره ببرد. هر چند دموکرات‌ها در رای‌گیری زودهنگام بسیاری از رکوردها را شکسته و پیش‌تر به بایدن رای داده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید