داور دربی ۹۰ خوش‌یمن برای پرسپولیس، بدیمن برای استقلال!

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ۹:۲۴
    کد خبر :611302

با نگاهی به کارنامه استقلال در دیدار‌هایی که بنیادی‌فر برایش سوت زده مشخص می‌شود این تیم از مجموع ۱۰ مسابقه تنها در ۴ دیدار برنده زمین را ترک کرده است.
روز گذشته موعود بنیادی‌فر رسماً به عنوان داور دربی ۹۰ معرفی شد. در همین ارتباط به بررسی سوت‌هایی که بنیادی‌فر برای هر دو تیم پرسپولیس و استقلال زده پرداختیم تا نتایج هر دو تیم با قضاوت او را در کفه ترازو قرار دهیم.

پرسپولیس؛ بدون باخت

خبر ورزشی _ بنیادی‌فر اولین بار در لیگ شانزدهم دیدار شهرخودرو و پرسپولیس را سوت زد که در پایان با برد ۲ بر یک تیم تهرانی تمام شد. او سپس در لیگ هفدهم دو بازی ماشین‌سازی و پرسپولیس و سپس فولاد- پرسپولیس را سوت زد که به ترتیب با نتایج ۳ بر صفر و یک -یک با برد و تساوی تیم سرخ‌های تهرانی همراه شد. بنیادی‌فر در لیگ هجدهم دیدار پرسپولیس قابل استقلال خوزستان را هم سوت زد که ۲ بر صفر با برد شاگردان برانکو به پایان رسید. بنیادی‌فر در لیگ جاری نیز در هفته اول مصاف پرسپولیس پارس جنوبی جم را سوت زد که یک بر صفر با سود پرسپولیس به پایان رسید.

پرسپولیس و برد ۸۰ درصدی

با نگاهی کلی به کارنامه پرسپولیس در دیدار‌هایی که بنیادی‌فر برایش سوت زده، مشخص می‌شود این تیم از مجموع ۵ مسابقه در ۴ دیدار برنده زمین را ترک کرده و در یک مسابقه مساوی کرده تا با پیروزی در ۸۰ درصد مسابقاتش با این داور هرگز باختی را تجربه نکرده باشد. ۹ گل زده و تنها ۳ گل خورده با کسب ۱۳ امتیاز مشخص می‌کند او برای پرسپولیس داور خوش قدمی بوده است.

استقلال؛ ۲ باخت و ۳ تساوی خانگی

این داور اولین بار در لیگ پانزدهم دیدار استقلال و استقلال اهواز را سوت زد که با تساوی یک -یک تیم تهرانی تمام شد. پس از آن در ۹ دیدار دیگر هم برای استقلال سوت زد که به شرح زیر است:

*لیگ شانزدهم؛ استقلال خوزستان ۲ – استقلال یک، استقلال ۲ – سایپا صفر، استقلال ۳ – پیکان ۲، ذوب‌آهن صفر- استقلال ۲

*لیگ هفدهم؛ صنعت نفت آبادان یک – استقلال صفر، استقلال یک – سایپا یک، ماشین‌سازی یک – استقلال یک

لیگ هجدهم؛ استقلال صفر – پیکان صفر و استقلال ۴ – استقلال خوزستان ۲

استقلال و برد ۴۰ درصدی

با نگاهی کلی به کارنامه استقلال در دیدار‌هایی که بنیادی‌فر برایش سوت زده مشخص می‌شود این تیم از مجموع ۱۰ مسابقه در ۴ دیدار برنده زمین را ترک کرده، در ۴ مسابقه مساوی کرده و ۲ دیدار را باخته است. ۱۵ گل زده و ۱۰ گل خورده با کسب ۱۶ امتیاز مشخص می‌کند او برای استقلال داور خوش‌قدمی نبوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید