داور بین‌المللی دوومیدانی: تنها نماینده ایران در سمینار فنی آسیا بودم اما فدراسیون خبر حضورم را منعکس نکرد

  • ورزشی
  • جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷
    کد خبر :729580

شهرام شهبازی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره حضورش در سمینار فنی آنلاین آسیا اظهار داشت: یک دوره سمینار فنی داوران و نمایندگان فنی در رشته دوومیدانی طی روزهای 9 تا 12 تیر ماه و هر روز به مدت چهار ساعت به صورت آنلاین برگزار شد. قرار بود این سمینار در اردیبهشت ماه و به صورت حضوری برگزار شود، اما شیوع ویروس کرونا باعث شد تا مسئولان تصمیم به برگزاری آنلاین بگیرند.

وی در ادامه افزود: از هر کشور حداقل یک داور یا یک نماینده حضور داشتند و من تنها نماینده از جامعه داوری ایران بودم که به این سمینار دعوت شدم. چهار مدرس از کشورهای فرانسه، انگلیس، استرالیا و پرتغال به‌عنوان مدرس در این سمینار حضور داشتند.

داور بین‌المللی دوومیدانی کشورمان که سابقه حضور در بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی و چندین دوره شرکت در مسابقات بین‌المللی و آسیایی را در کارنامه دارد، ادامه داد: بنده حضورم را به اطلاع سرپرست و دیگر مسئولان فدراسیون رساندم و حتی تصاویر مربوطه را نیز به آنها ارسال کردم و انتظار داشتم تا این حضورم به‌عنوان یک ایرانی در این سمینار منعکس شود و سایرین نیز از این اتفاق مطلع شوند، اما این اتفاق رخ نداد. به‌هرحال طی چند ماه اخیر، این یکی از معدود اتفاقات بین‌المللی برای دوومیدانی ایران بود و علاقه‌مند بودم که فدراسیون این موضوع را به اطلاع جامعه دوومیدانی برساند تا همه متوجه شوند داوران دوومیدانی در ایران چنین توانایی‌هایی دارند. من 15 سال است که داوری می‌کنم و خیلی اهل خودنمایی نیستم، اما به‌هرحال این انتظار وجود داشت که خبر حضورم در این سمینار از سوی فدراسیون مورد توجه قرار بگیرد و منعکس شود.

شهبازی گفت: در پایان این سمینار چهار روزه، شخصاً به یکی از مدرسان پیشنهاد دادم که پس از عادی شدن شرایط در دنیا و تمام شدن دوران شیوع کرونا در کشورها مختلف، یک دوره بین‌المللی در ایران و برای داوران و نمایندگان کشورمان برگزار شود که آن مدرس نیز استقبال کرد و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید