دانش اشتیانی: دو شغله نیستم

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۵:۰۵
    کد خبر :13450

وزیر آموزش و پرورش گفت: درباره دو شغله بودن من مسایلی عنوان کردند، من نیز دیروز در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بودم و مدارکی را در آنجا ارائه دادم که به هیچ عنوان دوشغله نبوده‌ام.

فخرالدین دانش آشتیانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع  خبرنگاران گفت: بعد از شروع به فعالیت در سمت وزیری، استعفای خود را به شرکت داده‌ام و مجمع عمومی شرکت نیز تشکیل شده است.

وی افزود: به دلیل زمان‌بر شدن موضوع مجمع عمومی از قبل از اعلام استعفا، شرکت وارد کننده پوشاک تمهیدات اساسنامه دیگری را داشته است و به دلیل اینکه در ثبت شرکت‌ها به درازا کشیده شده، این موضوع نیز به تعویق افتاده است.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: در اسفند پارسال صورت جلسه مجمع عمومی و خروج من از شرکت به نشانی پستی ثبت شرکت‌ها ارسال شده و اسناد آن نیز در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس موجود است و مشخص شده است که عضو این شرکت نبوده‌ام و دوشغله نیستم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه دامن زدن به این شایعات در آستانه انتخابات به چه دلیل است؟ گفت: شما خودتان بهتر می‌دانید، ولی واقعیت این است که در زمان انتخابات همانطور که قبلا نیز شاهد بوده‌ایم تهمت‌هایی زده می‌شود و به دختر من نیز تهمت‌هایی زده شده است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: اعلام کرده‌اند که دختر من از کارت بازرگانی یک روستایی برای واردات پوشاک استفاده کرده است و با صحبتی که با دخترم داشتم، وی اعلام کرد که از هیچ شرکتی کارت بازرگانی نگرفته و با هیچ کس طرف حساب نبوده است.

دانش آشتیانی تاکید کرد: دخترم قرارداد رسمی تفویض کاری با یک شرکت داشته است و طبق برائتی که دادگستری داده تمام هزینه‌های گمرکی، مالیات و ارزش افزوده اجناس وارد شده پرداخت شده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: با وجود اینکه دادگاه حکم داده که این کالا از مبادی رسمی وارد شده و هیچ مشکلی در آن نبوده است هنوز در برخی از خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی این واردات قاچاق اعلام می‌شود و این بهره برداری انتخاباتی است که از این موضوع در حال انجام است.

وی افزود: همه افرادی که به من و خانواده‌ام تهمت زده‌اند، به خدا واگذار می‌کنم و البته حق شکایت را نیز بر خودم محفوظ می‌دانم.

دانش آشتیانی گفت: متاسفانه به جای اینکه به موارد بزرگتر تخلفات پرداخته شود کار خانواده کوچک ما را زیر ذره بین قرار داده‌اند و خوشبختانه کار خلافی را نتوانسته‌اند ثابت کنند.

وی با اشاره به اینکه شرکت دخترش گردش مالی میلیاردی نداشته است، افزود: کل واردات پوشاک دختر من دو محموله بوده است و مجموع آن ۲۲۰ میلیون تومان است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: کار واردات اصولی بوده است و کل هزینه‌های قانونی بودن اجناس وارد شده را پرداخت کرده‌ایم، اما اگر سود و زیان شرکت را بررسی کنید ضرر هر ماهه را نشان می‌دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید