دانشجویانی که واکسینه شده اند می‌توانند آموزش حضوری داشته باشند

    کد خبر :850496
دانشجویانی که واکسینه شده اند می‌توانند آموزش حضوری داشته باشند

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی، گفت‌: با شروع آموزش حضوری دانشجویان تحصیلات تکمیلی از آبان ماه، دانشجویانی که دو دز واکسن تزریق کرده اند می‌توانند آموزش حضوری داشته باشند.

غلامرضا لطیفی معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با میزان در مورد واکسیناسیون اساتید ،کارکنان و دانشجویان این دانشگاه گفت:در حال حاضر واکسیناسیون اساتید،کارکنان و خانواده‌های آنان به پایان رسیده است و دانشجویان نیز برخی به دانشگاه مراجعه و واکسینه شده و برخی نیز در شهر محل زندگی خود واکسن دریافت کرده اند.

وی در پاسخ به این سوال که با حضوری شدن آموزش و بازگشایی دانشگاه‌ها آیا دانشجویانی که واکسن نزده اند با محدودیت‌های برای آموزش حضوری مواجه می‌شوند یا خیر گفت:دانشجویانی که دو دز واکسن خود را تزریق کرده اند می‌توانند در آموزش حضوری شرکت کنند.

لطیفی در مورد آغاز آموزش حضوری گفت:از آبان ماه با بهبود شرایط دانشجویان تحصیلات تکمیلی آموزش حضوری را خواهند داشت، دانشجویان کارشناسی و و نو ورودان کارشناسی نیز از نیم سال دوم فرآیند آموزش حضوری آن‌ها آغاز خواهد شد.

وی در مورد میزان افزایش شهریه این دانشگاه گفت:به طور کلی بر طبق مصوبات وزارت علوم می‌توان گفت که در تمامی مقاطع میانگین ۱۰ درصد افزایش شهریه داشته ایم.

وی در مورد تسهیلات اسکان و تغذیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی گفت: ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی که از آبان ماه آموزش حضوری را آغاز می‌کنند تسهیلاتی جهت اسکان آن‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایجاد فاصله گذاری انجام خواهد شد ،در حال حاضر دانشگاه علامه طباطبایی در حدود ۱۳ هزار دانشجو دارد که ۶۰ درصد از آن‌ها دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند از این رو تمامی تمهیدات جهت اسکان این عزیزان و همچنین بازگشایی سلف غذاخوری با رعایت شیوه نامه‌ها انجام خواهد گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید