دادن خطای فنی به بازیکن دانشگاه‌آزاد درست نبود/ اگر بخواهند و شرایط فراهم باشد، ادامه می‌دهیم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ۱۲:۵۱
    کد خبر :200137

رئیس کمیته داوران فدراسیون بسکتبال گفت: خطایی که علیه بازیکن دانشگاه آزاد در دیدار با مهرام اعلام شد، درست نبود.

امیرحسین واحدپور در مورد اعتراضات مسئولان تیم بسکتبال دانشگاه آزاد به اتفاقات آخر بازی با مهرام اظهار داشت: داوران ما پیش از مسابقه چهارم دو تیم سه قضاوت خوب داشتند و زحمت زیادی کشیدند و هم برنده هم بازنده از نحوه داوری راضی بودند، اما در مسابقه چهارم دو مورد و مشکل وجود داشت. ابتدا تکنیکال فولی که به سهراب نژاد داده شد، درست نبود و داور باید 3 تا 5 ثانیه هنگام دادن اخطار صبر می‌کرد.

وی ادامه داد: طبق قانون فیبا ضربه زدن به توپ تکنیکال دارد، اما در آن صحنه سهراب نژاد به بازیکن خودی اعتراض کرد و این موضوع بعد از بازبینی فیلم مشخص شد. در مورد دوم هم اعلام کردن خطای سه ثانیه بازیکن دانشگاه آزاد خیلی سختگیرانه بود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه آیا این اشتباهات در نتیجه هم تاثیرگذار بود یا خیر، گفت: ممکن است بی تاثیر هم نباشد. همانطور که بازیکنان در زمین اشتباه می‌کنند، داوران هم همینطور هستند و نمی‌شود کتمان کرد. به عنوان مثال اگر در آن یکی از بازیکنان چند ثانیه توپ را نگه داشت، تیمش برنده می‌شد، اما پرتاب کرد و تبدیل به امتیاز هم نشد و در پایان باختند. نباید قضاوت های خوب را هم از یاد ببریم. به نظر من زیباترین بازی فصل تاکنون مربوط به دیدار دانشگاه آزاد و مهرام بوده است.

واحدپور در مورد اینکه بازی‌های نیمه نهایی دو روز زودتر برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: به ما اعلام شده است که مسابقات به خاطر شرایط تیم ملی دو روز زودتر و چهارشنبه و پنجشنبه برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس ،وی در مورد اینکه با انتخاب شدن رئیس فدراسیون شرایط همکاری‌تان چگونه خواهد بود یا خیر، گفت: رئیس فدراسیون انتخاب شده است و ما هم آمادگی همکاری داریم، اما به هرحال هر دو طرف شرایطی برای خود دارند. اگر پیشنهادی بود و به نتیجه و توافق برسیم، ادامه می‌دهیم و در غیر اینصورت آرزوی موفقیت برای رئیس جدید و فدراسیون بسکتبال داریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید