خودرو کانسپت Max-Out نیسان با طراحی تخیلی معرفی شد

    کد خبر :972946
کانسپت Max-Out

شرکت نیسان در جریان رویداد اخیر ژاپن خود از محصول جدید به نام کانسپت Max-Out رونمایی کرد. این مدل تجسم جاه‌طلبی کمپانی در زمینه خودروسازی بوده و انتظار تولید مدلی براساس همین نمونه داریم.

بازتاب-این خودرو کانسپت بخشی از چشم انداز نیسان Ambition 2030 بوده که چهره مدرن و آینده‌نگرانه دارد. خودرویی کروک دو سرنشینه الکتریکی که بیشتر در فیلم‌های علمی تخیلی شاهد هستیم.

کانسپت Max-Out

نیسان می‌گوید، این خودرو برای ارائه «حس آزادانه از گشودگی» طراحی شد. تصور کنید در صحنه فیلم Tron بوده و در خیابان توکیو در حال رانندگی هستیم. شاسی این مدل بسیار سبک بوده و مرکز ثقل پایینی هم دارد. بنابراین طراحی مدرن و جاه‌طلبانه شامل آن شد.

آیرودینامیک آن به گونه‌ای بهینه شده که تا حد ممکن مقاومت کمتری در برابر جریان هوا داشته باشد، در حالی که داشبورد کاملاً دیجیتالی بوده و در جلوی خودرو قرار دارد. مانند بسیاری از خودروهای الکتریکی کانسپت این روزها، به نظر می‌رسد که برای رانندگی دستی و خودکار، با ستون فرمان به جای چرخ، سازگار باشد.

کانسپت Max-Out

در جلو و عقب نورپردازی هولوگرافیکی را می‌توان مشاهده کرد. در حالی که مشخص نیست نسخه تولیدی چه زمانی از راه خواهد رسید، باید انتظار داشت در آینده‌ مشخص شود نیسان چه برنامه‌ای دارد. کانسپت Max-Out در مقر مرکزی نیسان در ژاپن قرار داشته و بازدیدکنندگان می‌توانند آن را ملاقات کنند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید