خودرو ساز با کیفیت چینی به ایران باز می گردد؟

  • خودرو
  • یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ۱۳:۴۴
    کد خبر :1037231
هاوال اچ 6

محصولات برندهای جهانی خودروسازی به تدریج با افزایش واردات در مراکز شماره گذاری دیده می شوند. سه مدل از یک برند خودروساز با کیفیت چینی که تصور نمی کردید به ایران بیاید، بی سر و صدا وارد کشور شدند.

سه عضو خانواده هاوال یعنی هاوال H2 هاوال H6 و هاوال H8 به ایران رسیدند و در مراکز شماره گذاری آفتابی شدند.

این برند معروف که از زیر مجموعه های برند گریت وال است در سال های گذشته قرار بود در خطوط تولید بهمن موتور مونتاژ شود اما عاقبت بخیر نشد و نتوانست در بازار ایران حضور پررنگی داشته باشد.

به گزارش اکو ایران، خرداد امسال اخباری در مورد ورود محصولات این برند خودرویی به بازار کشور منتشر شد اما از آن زمان دیگر خبری در این زمینه در رسانه های کشور و همچنین فضای مجازی دیده نشد. می توان گفت ورود محصولات برند هاوال به بازار ایران به نوعی تحت تاثیر ورود خودروهای کره ای و ژاپنی قرار گرفت. اما بعد از حدود چهار ماه، آذر امسال شرکت BM cars (شرکت وارد کننده خودرو که توسط بهمن موتور تاسیس شده) در صفحه اینستاگرام خود تصویری از کراس اوور هیبریدی هاوال منتشر کرد. BM cars برنامه دارد تا در گام اول هاوال H6 هیبرید (HEV) را به بازار ایران عرضه کند. اما حضور دو مدل دیگر هاوال در ایران یعنی هاوال H2 هاوال H8 به نوعی بی سر و صدا اتفاق افتاده است.

هاوال هیبرید

بازار خودروهای SUV کشور با توجه به حضور محصولات برند هاوال جذاب تر از گذشته خواهد شد و متقاضیان این بازار می توانند با مقایسه میان محصولات عرضه شده در بازار با توجه به شرایط خود انتخاب مناسب تری داشته باشند. البته هنوز خبری از زمان عرضه محصولات این برند خودروساز چینی در سامانه یکپارچه نیست اما به نظر می رسد حضور سه عضو خانواده هاوال در بازار ایران را می توان به معنای حضور قطعی این خودروساز چینی در بازار ایران قلمداد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید