خودروهای پلیس در دبی/ عکس

    کد خبر :1033630
خودروهای پلیس دبی

پلیس دبی در روز افتتاحیه نمایشگاه هوایی دبی ۲۰۲۳ در یک نمایش خیره کننده از توانایی‌های تکنولوژیکی در مرکز صحنه قرار گرفت و مجموعه عظیمی از تجهیزات پیشرفته را به نمایش گذاشت. حساب رسمی X پلیس دبی به دروازه مجازی برای علاقه‌مندان و عموم مردم تبدیل شد و نگاهی انحصاری به ویترین فناوری پیشرفته داشت.

از آئودی RS e-tron GT شیک گرفته تا یک هلیکوپتر پیشرفته و هواپیماهای بدون سرنشین پیشرفته، در این نمایش به میدان آمدند. البته که مثل همیشه ستاره این نمایش ماشین‌های لوکس پلیس دبی بودند.

خودروهای پلیس در دبی

ماشین‌های چشمگیر نیروی پلیس دبی

وقتی صحبت از خودروهای گشتی به میان می‌آید، تنها تعداد انگشت شماری از نیروهای پلیس در سطح جهان احتمالاً می‌توانند با ناوگان چشمگیر اداره شده توسط پلیس دبی رقابت کنند. پلیس دبی ناوگان فوق‌العاده‌ای از خودروهای گشتی دارد و بوگاتی ویرون افسانه‌ای رهبری این خط‌ بسیار چشمگیر را بر عهده دارد. بوگاتی ویرون به خاطر حداکثر سرعت بی‌نظیر بیش از ۴۰۰ کیلومتر در ساعت شناخته می‌شود.

خودروهای پلیس در دبی

لامبورگینی آونتادور، یک خودروی اسپرت با عملکرد بالا که تصویر مدرن و مجلل دبی را از طریق طراحی شیک خود منعکس می‌کند، به مجموعه جذاب اضافه شده است. فراری FF نیز به عنوان یک تور بزرگ که به طور یکپارچه ظرافت، عملکرد و تطبیق پذیری را در هم می‌آمیزد به ناوگان می‌پیوندد. FF با ظرفیت چهار نفره خود به افسران پلیس دبی اجازه می‌دهد چندین نفر را به راحتی جابجا کنند. این خودرو به موتور قدرتمند V۱۲ و سیستم چهار چرخ متحرک مجهز شده است.

پلیس دبی اخیراً ناوگان خود را با ۱۰۰ دستگاه آئودی RS e-tron GT تقویت کرده است، که مجموعه این نیرو از وسایل نقلیه تمام الکتریکی و فناوری پیشرفته ارائه شده توسط Al Nabooda Automobiles را به نمایش می‌گذارد. استون مارتین One-۷۷ یکی از کمیاب‌ترین ابرخودروهای جهان است که تنها ۷۷ دستگاه از آن تولید شده است و حضور آن در ناوگان پلیس از عجایب روزگار است.

خودروهای پلیس در دبی

مرسدس AMG GT، یک خودروی اسپرت شیک با قابلیت‌های عملکرد بالا، یک خودروی همه کاره برای ناوگان پلیس دبی است. مرسدس AMG GT قادر به انجام وظایف شهری و بزرگراهی است. همچنین پلیس دبی دارای شورلت کامارو SS است، یک خودروی عضلانی آمریکایی که به دلیل طراحی جسورانه و عملکرد تهاجمی‌اش شناخته شده است. موتور قدرتمند شورولت کامارو SS و ظاهر چشم نواز آن برای طرفداران خودرو و شهروندان عادی جذاب است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید