خودروساز معروف گوشی معرفی می کند

    کد خبر :1055490

شرکت جیلی در سال‌های قبل برند ولوو و شرکت‌های تابعی چون پولستار را به تصاحب درآورد. اکنون گزارش شده که پولستار در حال توسعه گوشی هوشمندست.

بازتاب-شرکت پولستار از مدتها قبل خبر داد که در حال ساخت گوشی هوشمندی است که برای بازار چین تدارک دیده شد. این گوشی هوشمند قرار است دارای طراحی شیک و مشخصات کلیدی قابل توجهی باشد. به تازگی گزارش شد که برند مورد اشاره بزودی گوشی خود را تحت عنوان پولستارفون معرفی خواهد کرد. جزئیات جدیدی از این گوشی در دست نیست اما اخیرا تاییدیه‌ای دریافت نمود که خبر از رونمایی می‌دهد.

گفته شده این گوشی به نمایشگر 6.7 اینچی امولد 120 هرتز 1250 نیت روشنایی با وضوح QHD+ تجهیز است. همچنین قلب تپنده آن اسنپدراگون 8 نسل 3 بوده و دارای 12 تا 16 گیگ رم، 256 تا 512 گیگ حافظه داخلی و باتری 5050 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 80 وات است.

خودروساز

در حال حاضر مشابه همین گوشی تحت عنوان میزو 21 پرو با قیمت 700 دلار به فروش می‌رسد و پیدا نیست آیا پولستار هم چنین قیمتی لحاظ خواهد کرد یا بیشتر است. پولستار سابقه درخشانی در تولید خودرو داشته و محصولاتی را از این برند شاهد بودیم که دارای طراحی ساده، مدرن با جدیدترین فناوری‌های روز دنیا بودند.

انتظار داریم پولستارفون هم چنین ویژگی به همراه داشته باشد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید