خواننده پاپ برای زندگی شخصی‌اش آهنگ خواند

    کد خبر :529029
خواننده پاپ

فرزاد فرخ در اولین کنسرتش درباره قطعه‌ای که ماجرای زندگی شخصی خود اوست و قطعه‌ای که برای روح پدرش ساخته است صحبت کرد.

فرزاد فرخ از چهره‌های جدید موسیقی پاپ نخستین کنسرت خود را روز شنبه هفتم اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کرد. در این کنسرت که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد، حدود ۸ هزار تماشاگر از برنامه استقبال به عمل آوردند.

از نکات جالب توجه این کنسرت که به اجرای قطعاتی از آلبوم “انرژی مثبت” اختصاص داشت جمله‌های عاشقانه ای از جمله “حس ناب به هم هدیه بدیم”، “دوست داشتنت اندازه ندارد وقتی تمام کشور وجودم سرزمین حکمرانی توست” و “عشق ورزیدن ناب‌ترین حس دنیاست” بود که پیش از شروع قطعه‌ها روی مانیتور صحنه نقش می‌بست.

“گل قرمز”، “اهل عاشقی” و “لبخند” نخستین قطعه‌هایی بود که فرزاد فرخ در کنسرتش خواند. این در حالی است که قطعه “خوب” اثر دیگری بود که برای مخاطبان اجرا شد.

فرخ قبل از اجرای این قطعه گفت: این قطعه را برای روح پدرم ساختم. مطمئنم که اکنون در سالن حضور دارد و امیدوارم برایش پسر خوبی بوده باشم. این قطعه را به تمام پدر و مادران آسمانی تقدیم می‌کنم.

این خواننده موسیقی پاپ بعد از اجرای قطعات “قلبم باهاته”، “دیوار”، “دُردانه” قطعه دیگری با عنوان “هوای تو” را روی صحنه اجرا کرد و پیرامون آن توضیح داد: این نخستین قطعه‌ای بود که با صدای من منتشر شد. از همه شما می‌خواهم که نور تلفن‌های خود را روشن کرده و فضای اینجا را ستاره باران کنید تا با هم قطعه را بخوانیم.

“عاشق خجالتی” و “انرژی مثبت” قطعه‌های بعدی این کنسرت بودند.

فرزاد فرخ پیش از اجرای قطعه “حس بیخیالی” گفت: این قطعه ماجرای زندگی شخصی من است. البته که قرار نبود این قطعه در آلبوم “انرژی مثبت” باشد اما به پیشنهاد آقای اردستانی این قطعه را در آلبوم گذاشتیم و به شدت مورد توجه هواداران قرار گرفت.

“دیوونه برگرد” آخرین قطعه این کنسرت بود اما با اصرار حاضران در سالن، قطعه‌های “هوای تو” و “رؤیای من” برای بار دوم اجرا شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید