خسارت باران بهاری در گیلان

    کد خبر :998527
خسارت باران بهاری
سقوط تیر برق و آب گرفتگی خانه‌ها بر اثر بارش باران و طوفان از این مناطق گزارش شد که با کمک نیرو‌های فرمانداری و بخشداری، مشکلات این مناطق برطرف شد.

به گزارش فارس، مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از خسارت بارش باران به منازل و پست برق در شهرستان‌های تالش، فومن و شفت در شبانه روز گذشته خبر داد.

امیر مرادی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارت‌های بارش باران در سه شهرستان گیلان اظهار کرد: بر اثر بارش شدید باران در شبانه‌روز گذشته، گل و لای از مناطق مرتفع در منطقه آق اولر شهرستان تالش شسته شده و جاده‌ این روستا را پوشاند که با کمک نیرو‌های بخشداری و گروه واکنش سریع فرمانداری شهرستان تالش این جاده باز شد.

وی از قطعی برق در مناطق ماسوله رودخان و قلعه رودخان شهرستان فومن هم بر اثر بارش باران در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: سقوط تیر برق و آب گرفتگی خانه‌ها بر اثر بارش باران و طوفان از این مناطق گزارش شد که با کمک نیرو‌های فرمانداری و بخشداری، مشکلات این مناطق برطرف شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه همچنین سقف سه خانه در شفت بر اثر بارش باران و وزش باد دچار خسارت شد، گفت: پست برق ۶۳ کیلوولت شهرستان شفت هم بر اثر بارش باران و سقوط درخت قطع شد که به کمک نیرو‌های فرمانداری و گروه‌های کمکی از شهرستان‌های مجاور، مشکل قطعی برق در شهرستان شفت برطرف شد.

مرادی خطاب به مالکان خانه‌ها و املاک آسیب دیده بر اثر بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در گیلان بیان کرد: از این افراد می‌خواهیم برای جبران خسارت‌های وارده، با در دست داشتن مدارک و اسناد مالکیت به بخشداری و فرمانداری شهرستان خود مراجعه کنند.

وی از آمادگی همه فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان بر اساس پیش بینی هواشناسی و قبل از شروع بارش باران خبر داد و گفت: میزان خسارت وارده بارش‌های اخیر باران در گیلان از سوی کارشناسان در دست ارزیابی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با تأکید بر توجه کشاورزان به پیش بینی هواشناسی به ویژه در فصل بهار بیان کرد: از کشاورزان خواهشمندیم هنگام بارش باران و رعد و برق، به زمین‌های کشاورزی نروند و از کارکردن در فضای باز خودداری کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید