خرید نهال گردو دیر گل ژنوتیپ با قیمت 80 هزار تومان با فرصت 3 روزه

    کد خبر :1055495

اکثر مناطق غرب و شمال غرب ایران دارای آب و هوای سرد و معتدل هستند که برای کاشت گردو مناسب است. نهال گردو، یکی از با ارزش ترین نهال های تجاری در جهان است که ارزش افزوده زیادی را برای باغداران و کشاورزان به ارمغان می آورد. باغبانان در مناطق سردتر باید انواع گردو دیرگل را خریداری کنند تا در سرمای بهاره آسیبی به نهال ها وارد نشود.

نهالستان غرب نهال یکی از بزرگترین مراکز تولید نهال در غرب کشور است که تحت نظارت جهاد کشاورزی است و سالانه بیش از 500000 اصله نهال را به داخل و خارج از کشور ارسال می کند. کارشناسان غرب نهال بهترین توصیه ها را برای ساخت و یا توسعه باغ شما ارائه می دهند و به شما کمک می کنند تا در طول سال های طلایی کاشت نهال، سرمایه گذاری ایمن و پایدار داشته باشید. پس این فرصت کوتاه را از دست ندهید و همین امروز تماس بگیرید تا تجاری ترین نوع گردو را تنها با 80000 تومان خریداری کنید.

بهترین ارقام گردو برای مناطق سردسیری:

یکی از بزرگترین نگرانی های باغداران در مناطق سردسیر، ریزش گل ناشی از سرمای بهاری، تگرگ شدید، بادهای شدید و طوفان است. بسیاری از باغداران برای حل این مشکل از راه حل های ویژه استفاده می کنند.

تنها راه حل این مشکل در مناطق سردسیر کاشت نهال های دیرگل است. این نهال ها 15 تا 20 روز دیرتر از سایر نهال ها گل می دهند. آنجاست که سرمای بهار تمام می شود. در این حالت گلها از سرما محافظت می شوند و همه میوه می دهند. زمان زیادی برای جایگزینی درختان زودگل با گونه های دیرگل ندارید. بنابراین اگر می‌خواهید در تابستان امسال برداشت کنید، همین حالا می توانید به صورت آنلاین یا حضوری از مجموعه نهالستان غرب نهال، نهال خود را بخرید.

1. گردو ژنوتیپ:

از آنجایی که این نهالستان در غرب کشور واقع شده است، گردوهای ژنوتیپ که در آن کشت می شوند، بومی مناطق غربی و سردتر کشور نیز می باشند.از میزان تولید این نهال شگفت زده خواهید شد. در سال پنجم کاشت این نهال، باغ شما می تواند در هر هکتار 15 تن محصول مرغوب برداشت کند.

این گردو در بازار جهانی طرفداران زیادی دارد و تقاضا برای تولید آن مدام در حال افزایش است. بیش از 75 درصد از این گردو از مغز سفید چرب و خوش طعم تشکیل شده است. طول عمر این درخت گردو بیش از 100 سال تخمین زده می شود. بنابراین خرید یکبار این نهال گردو امکان استفاده اقتصادی و مادام العمر را برای شما فراهم می کند.

2. گردو فرنور:

نهال گردو فرنور یکی از نهال های بومی مناطق سردسیر است و برای اولین بار در فرانسه کشت شد. این نهال می تواند در ارتفاعات بسیار بالا (1200 تا 2300 متر از سطح دریا) رشد کند. نهال های فرنور به آرامی شکوفا می شوند، هوای سرد را به خوبی تحمل می کنند و در نهایت محصولی بسیار بزرگ و با کیفیت تولید می کنند.

هر گل نهال گردو فرنور به 4 تا 5 میوه تبدیل می شود. گردو فرنور به دلیل طعم لذیذ، چربی بالا، مغزهای براق و پوست کاغذی مورد علاقه مصرف کنندگان است.این نهال نیز مانند سایر نهال های گردو عمری تا 100 سال تخمین زده می شود.

3. گردو چندلر:

اگر می خواهید یکی از معروف ترین نهال های گردو در جهان را پرورش دهید، نهال گردو  چندلر بهترین انتخاب شماست. این نوع گردو منحصر به مناطق سردسیر است و می تواند در ارتفاع 900 متری تا 1200 متری رشد کند. نهال گردو چندلر بسیار پربار است. در سال پنجم کاشت هر درخت چندلر می تواند بین 60 تا 70 کیلوگرم محصول دهد. این گردو دارای پوستی ضخیم، روغنی و خوشمزه است و عمر اقتصادی آن تا 80 سال است.

وزن میوه درخت گردو چندلر تقریباً 17 گرم است که 60 تا 65 درصد آن آجیل سفید است. کاشت و مراقبت مناسب نهال گردو  چندلر باعث می شود که این نهال از سال اول کاشت شروع به میوه دهی کند، اما باید 5 تا 6 سال صبر کرد تا به محصول اقتصادی خود برسد. اکنون (اسفند) بهترین زمان برای کاشت نهال گردو چندلر است. پس اگر می خواهید با هدف باغبانی کنید، این فرصت خرید ویژه را از دست ندهید.

نهالستان غرب نهال را بهتر بشناسید:

یکی از مهم ترین خدماتی که نهالستان غرب نهال به مشتریان خود ارائه می دهد، مشاوره رایگان پس از خرید می باشد.بسیاری از باغبان ها نمی دانند پس از خرید نهال چگونه کاشت یا مراقبت کنند. کارشناسان مجموعه ما تمام تجربه چندین ساله خود را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند تا محل زندگی شما را به دقت بررسی کنند تا علاوه بر خرید نهال های سالم و با کیفیت، تجربه باغبانی سودآور و بی دغدغه ای داشته باشید.

تمامی نهال های عرضه شده توسط نهالستان غرب نهال دارای تاییدیه جهاد کشاورزی بوده و دارای برچسب، شناسنامه و گواهی سلامت می باشد.

«نهالستان غرب نهال » با سال‌ها تجربه در بخش تولید و فروش انواع نهال و همچنین همکاری با مهندسین جهاد کشاورزی و به‌کارگیری آخرین متدهای روز، آماده پاسخ‌گویی به شما مشتریان عزیز است. تمامی نهال‌های تولیدشده در این نهالستان دارای شناسنامه و گواهی بهداشت هستند. سلامت نهال‌های تولیدشده در غرب نهال، تضمین‌کننده سرمایه گذاری شما است. کافیست تنها با راه های ارتباطی قرار داده شده در زیر جهت خرید نهال گردو و یا مشاوره اقدام نمایید.

جهت اطلاعات بیشتر در خصوص نهال گردو به وب سایت gharbnahal.ir  مراجعه نمایید یا از طریق شماره تماس های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید ، جهت تسریع پاسخگویی میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در تماس باشید.

09026513209 / 09352571762 / 09352571768 / 09352571792

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید