خرید نهال بادام با تخفیف فقط 30 هزار تومان با فرصت محدود

    کد خبر :1056518

نهال های باکیفیت در هر نهالستانی تولید نمی شود و برای خرید آن باید نهالستان معتبری را انتخاب کنید.مثلا امروز فقط با 30 هزار تومان می توانید نهال بادام بخرید!  نهال بادام ارائه شده توسط نهالستان غرب نهال دارای شناسنامه و گواهی سلامت بوده و زیر نظر کارشناسان جهاد کشاورزی تولید می شود و هیچ تضمینی بالاتر از این برای خرید نهال وجود ندارد.

احداث باغ بادام یک سرمایه گذاری بلند مدت است:

اگر از کاشت نهال دیر یا بی ثمر خسته شده اید، نهال بادام بکارید. همانطور که می بینید ساخت درخت بادام نیاز به سرمایه زیادی ندارد. زیرا نهال بادام قیمت مناسبی دارد. خرید و کاشت نهال بادام یک سرمایه گذاری کم ریسک محسوب می شود. زیرا نهال بادام در برابر کم آبی و خاک شور و آهکی بسیار مقاوم است و کاملاً با اکثر نقاط کشور سازگار است.طول عمر درخت بادام بسته به نوع آن بین 40 تا 50 سال تخمین زده می شود. با توجه به این طول عمر می توان گفت تا زمانی که زنده هستید می توانید از باغ خود استفاده اقتصادی کنید. البته با دقت و توجه بیشتر می توانید حتی طول عمر درخت خود را افزایش دهید.

نهال بادام نیار به آب بسیار کمی دارد. زیرا در اکثر نقاط کشور به صورت دیم کشت می شود. بنابراین نگرانی بابت تامین آب آن یا پرداخت هزینه اضافی برای تجهیزات آبیاری قطره ای یا غرقابی برای کشاورزان وجود ندارد.

فروش میوه درخت بادام:

فروش میوه بادام حتمی است. این میوه فواید بسیاری برای سلامتی دارد و در بسیاری از صنایع تولیدی استفاده می شود. بسیاری از تولیدکنندگان حرفه ای در این زمینه محصول خود را قبل از برداشت پیش فروش می کنند. تنوع بادام بسیار زیاد است و هر کشاورز با توجه به اقلیم منطقه خود می تواند بهترین و تجاری ترین نوع آن را خریداری کند. علاوه بر موارد ذکر شده، هزینه نگهداری و مراقبت از باغ بادام نسبت به سایر میوه ها کمتر است.

فرصت طلایی کاشت نهال بادام را از دست ندهید!

همانطور که می دانید نهال بادام به زمان کاشت بسیار حساس است.بنابراین فرصت طلایی کاشت آنها یک ماه بافی مانده تا اولین بهار است. اگر می خواهید اولین محصول خود را در تابستان امسال برداشت کنید، هم اکنون با متخصصان و کارشناسان نهالستان غرب نهال تماس بگیرید. نهال بادام به دو نوع میان گل و دیرگل تقسیم می شود.

به طور کلی نهال بادام دیرگل به سرما مقاوم تر بوده و برای مناطقی که زمستان های سخت و سرد دارند مناسب است، در حالی که نهال بادام متوسط گل در مناطقی که دارای زمستان های سرد است مقاومت کمتری به سرما دارند و بهتر است در مناطقی با زمستان های معتدل کاشته شود. به همین دلیل هنگام خرید حتما به نوع آن توجه کنید و حتما نهال خود را از مرکز خرید معتبر تهیه کنید، کارشناسان ما همه این موارد را به شما یادآوری می کنند.

ارقام محصولات تجاری و پر بازده نهال بادام

اگر قیمت 30000 تومان نهال بادام شما را برای کاشت این نهال وسوسه کرده است، باید تجاری ترین ارقام را بشناسید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و سود بالایی به دست آورید. مشاوره تخصصی در این زمینه نیز بسیار کمک کننده است.

نهال بادام آذر: نهال بادام آذر در مناطق معتدل و سردسیری تخصص دارد و محصولات و باردهی استثنایی دارد.

نهال بادام فرانیس: نهال بادام فرانیس مختص آب و هوای سردسیری است و در سال سوم تا چهارم کاشت به نتایج اقتصادی می رسد.

نهال بادام تونو: نهال بادام تونو را می توان در مناطق گرم و خشک کشت کرد و کشاورزان از نتایج آن شگفت زده می شوند.

نهال بادام مامایی: نهال بادام مامایی یکی از پرفروش ترین درختان بادام در مناطق معتدل و سردسیری است و بهترین باردهی را دارد.

نهال بادام شاهرودی: نهال بادام شاهرودی بومی ایران است و در مناطق گرم و خشک کشت می شود. عملکرد اقتصادی این نهال پس از 3 تا 4 سال شروع می شود و به اوج خود می رسد.

خرید نهال سالم و با کیفیت اولین قدم برای ثروتمند شدن در باغبانی است. این نهال ها در بهترین شرایط رشد می کنند و عملکرد آن تضمین شده است. برای خرید این نهال ها می توان به نهالستان غرب نهال اعتماد کرد. این نهالستان تحت نظر جهاد کشاورزی بوده و سالانه بیش از 500 هزار اصله نهال را برای بازار داخلی و خارجی عرضه می کند.

هدف این نهالستان فقط فروش نهال نیست. برای نشاندن لبخند رضایت بر لبان کشاورزان در این شرایط سخت اقتصادی است. بنابراین نهال های موجود در نهالستان غرب نهال با قیمت های ویژه و استثنایی عرضه می شود.همانطور که در ابتدا گفتیم، برخی از انواع نهال بادام در این نهالستان فقط 30 هزار قیمت دارند. این نهال ها مانند سایر نهال ها دارای شناسنامه، برند، گواهی بهداشت و تاییدیه جهاد کشاورزی بوده و محصولات آن توسط کارشناسان نهالستان تضمین می شود.

«نهالستان غرب نهال » با سال‌ها تجربه در بخش تولید و فروش انواع نهال و همچنین همکاری با مهندسین جهاد کشاورزی و به‌کارگیری آخرین متدهای روز، آماده پاسخ‌گویی به شما مشتریان عزیز است. تمامی نهال‌های تولیدشده در این نهالستان دارای شناسنامه و گواهی بهداشت هستند. سلامت نهال‌های تولیدشده در غرب نهال، تضمین‌کننده سرمایه گذاری شما است. کافیست تنها با راه های ارتباطی قرار داده شده در زیر جهت خرید نهال بادام و یا مشاوره اقدام نمایید.

جهت اطلاعات بیشتر در خصوص نهال بادام به وب سایت gharbnahal.ir  مراجعه نمایید یا از طریق شماره تماس های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید ، جهت تسریع پاسخگویی میتوانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در تماس باشید.

09026513209 / 09352571762 / 09352571768 / 09352571792

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید