خرید شیرخشک فقط با کدملی

    کد خبر :1026306
خرید شیرخشک کدملی

فروش شیرخشک با کدملی از روز 20 مهرماه انجام می‌شود. مسئولان می‌گویند، چون برای حمایت از مصرف‌کننده به شیرخشک ارز 4200 تومانی تعلق می‌گیرد گاهی شیطان توی جلد بعضی‌ها می‌رفته و شاهد سوءاستفاده‌هایی از جمله قاچاق و انتقال شیرخشک به بخش شیرینی‌فروشی بودیم؛ بنابراین از هفته سوم مهرماه، شیرخشک با کدملی توزیع می‌شود و فروشندگان تاریخ تولد نوزاد را نیز در سامانه ثبت می‌کنند.

فروش شیرخشک با کدملی از روز ۲۰ مهرماه با کمک سامانه تی‌تک انجام می‌شود، ولی قرار نیست مردم دچار زحمت و دردسر شوند؛ بلکه فقط توزیع‌کنندگان و فروشنده‌ها ملزم هستند با ثبت اطلاعات خریداران، ثابت کنند آنچه در قالب سهمیه فروش شیرخشک تحویل می‌گیرند را نهایتا به دست مصرف‌کننده واقعی می‌رسانند.

علت فروش شیرخشک با کدملی

فروش شیرخشک با کدملی یک طرح نظارتی است. سامانه تی‌تک طراحی شده تا بر زنجیره تامین، توزیع و عرضه محصولات سلامت محور از جمله دارو، فرآورده‌های طبیعی گیاهی و سنتی، غذا، آرایشی و بهداشتی، تجهیزات و ملزومات پزشکی نظارت کند. کار اصلی سامانه تی‌تک رهگیری و ردیابی محصولاتی از این دست عنوان شده است. همچنین اگر بر فرض دارویی زیان‌بار تشخیص داده شد، فراخوان جمع‌آوری آن را در سامانه تی‌تک منتشر می‌کنند.

ایران جیب

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید