خرید رب، بهانه کلاهبرداری مدیر قلابی/ متهم دستگیر شد

    کد خبر :710301

سرهنگ کارآگاه “قاسم دستخال” گفت: هفدهم بهمن ماه سال گذشته پرونده‌ای به دادخواهی مدیر کارخانه رب گوجه فرنگی توسط شعبه ششم دادیاری دادسرای ناحیه ۶ تهران برای رسیدگی تخصصی به این پایگاه ارجاع شد.

یان داشت: شاکی اظهار داشت، دارای کارخانه رب گوجه فرنگی در یکی از استان‌های جنوبی می‌باشد، فردی به نام اسماعیل ۴۱ ساله که خود را نماینده شرکت‌های بزرگ تجاری و اداری از جمله چند شرکت معتبر بیمه‌ای معرفی می‌کرد در قرار ملاقاتی که با وی داشتم مقادیر زیادی رب گوچه فرنگی به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خریداری و مبلغ معامله را طی یک فقره چک پرداخت کرد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت افزود: شاکی با مراجعه به بانک متوجه می‌شود چک بلامحل بوده و متهم نیز از محل قبلی متواری شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت و در تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم در محدوده شهران شناسایی و متهم با هماهنگی‌های قضائی در مخفگیاهش دستگیر شد.

سرهنگ دستخال در ادامه گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم کلاهبرداری اعتراف و به کارآگاهان گفت، با جعل عناوین و منصوب کردن خودم به چند شرکت معتبر توانستم شاکی را مجاب به انجام معامله کنم و پس از اینکه محصولات وی را دریافت کردم یک فقره چک بلامحل به شاکی داده و متواری شدم.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان گفت: متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی و پس از تکمیل پرونده حسب دستور و صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید