خرید باتری های اورجینال گوشی شیائومی از موبوتعمیر

    کد خبر :876319

با اینکه برند اپل از تمامی برندها محبوب‌تر است اما نباید از کیفیت بالای گوشی‌های شیائومی غافل شد. در اصل شیائومی با کیفیت بالا و قیمت مناسبی که ارائه می‌دهد محبوب کسانی شده که عاشق اندروید هستند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد گوشی‌های شیائومی، باتری قوی آن است خوشبختانه باتری گوشی‌های شیائومی کمتر از برندهای دیگر آسیب می‌بیند اما شما می‌توانید در صورت خرابی با خرید باتری‌های اورجینال گوشی شیائومی از موبوتعمیر موبایل خود را با کمترین قیمت دوباره نو کنید.

برای خرید باتری اصل به چه چیزهایی دقت کنیم؟

متأسفانه خیلی از افراد با باتری‌های اورجینال شیائومی آشنا نیستند به همین دلیل همیشه گیر افراد سودجو و کلاه‌بردار می‌افتند در نتیجه وقتی باتری گوشی شیائومی آن‌ها خراب می‌شود به سراغ باتری فیک و غیر اصل می‌روند در نتیجه نه تنها هزینه‌ای که کردند بی‌فایده بوده بلکه به گوشی خود صدمه می‌زنند. امروزه به دلیل تقلب در بازار خرید گوشی شما به سختی می‌توانید تجهیزات جانبی اصل خریداری کنید. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما خرید باتری های اورجینال گوشی شیائومی از موبوتعمیر می‌باشد. شما باید برای خرید باتری اصل به موارد زیر دقت کنید.

♦ نوشته های روی باتری اصلی شیائومی

♦ تاریخ درج شده بر روی باتری

♦  برچسب دور باتری

♦ لبه های باتری

♦ محل اتصالات باتری

♦ جنس باتری

♦ قیمت باتری

♦ نام شرکت سازنده

در ادامه به چند مورد از این موارد به طور تخصصی می‌پردازیم تا شما بتوانید به طور کامل برخی موارد روی باتری را بررسی کنید و بهترین نوع آن را انتخاب کنید.

برچسب دور باتری را چک کنید

دور باتری‌های اصل لیتیومی یک برچسب وجود دارد که اطلاعاتی از قبیل تاریخ، شرکت سازنده، ظرفیت، هشدارها، تاریخ تولید و غیره روی آن ثبت شده است. معمولا این برچسب به رنگ مشکی و نقره‌ای وجود دارد. دقت داشته باشید که این برچسب باید بدون هیچ درز و خرابی نصب شده باشد اما اگر هر درز یا مشکلی روی این برچسب مشاهده کردید مطمئن باشید که این باتری تقلبی است.

بررسی لبه های باتری

یکی دیگر از روش‌های تشخیص باتری اصل بررسی به لبه‌های باتری است. برای این کار باید باتری را روی میز قرار دهید و لبه‌های باتری را به طور دقیق بررسی کنید. لبه‌های باتری باید بدون هیچ انحنایی باشد و برچسب باید به طور دقیق و صاف روی باتری قرار بگیرد. باتری‌های تقلبی کمی لبه‌های کج و دارای انحنا دارند و با همین روش می‌توانید باتری اصل را از جعلی تشخیص بدهید.

جنس باتری

یکی دیگر از راه‌های تشخیص باتری اصل از تقلبی توجه به جنس آن است، جنس باتری‌های اصل لیتیومی از جنس پلاستیک pc  است در صورتی که باتری‌های تقلبی از جنس پلاستیک‌های بازیافتی است. باتری‌های تقلبی یا همان باتری‌های بازیافتی به شدت ظاهری زشت و زننده دارند و یکی از نکات مهم تشخیص آن‌ها برچسب بی‌کیفیت آن‌ها است.

حتماً قبل از خرید باتری بدنه باتری را بررسی و لمس کنید و اگر با ناهمواری یا چیز مشکوکی روبه رو شدید به هیچ عنوان آن را خریداری نکنید چون باتری تقلبی است بنابراین جنس مرغوب و داشتن ناهمواری یکی دیگر از راه‌های تشخیص باتری تقلبی است.

تاریخ درج شده روی باتری شیائومی

خیلی از افراد گمان می‌کنند تاریخ باتری اصلاً اهمیتی ندارد در صورتی که باتری همانند مواد غذایی تاریخ مصرف دارد و اگر از آن تاریخ رد شود نه تنها خراب می‌شود بلکه سولفاته می‌کند. باتری‌های اصلی گوشی شیائومی از جنس لیتیومی است بنابراین باید تاریخ بر روی آن درج شود و این تاریخ باید با تاریخ روی جعبه گوشی یکسان باشد در غیر این صورت مطمئن باشید این باتری تقلبی است و به هیچ عنوان آن را خریداری نکنید.

محل اتصالات باتری را بررسی کنید

یکی دیگر از راه‌های تشخیص باتری اصل، بررسی اتصالات آن است.معمولا این اتصالات به رنگ طلایی هستند و اگر شما به رنگ‌های دیگر مشاهده کردید از خریدن آن صرف نظر کنید. اتصالات باید باهم دیگر هماهنگ بوده و بسیار ظریف باشند یک نکته بسیار مهم این است که این اتصالات باید عمق کمی داشته باشند اما در گوشی‌های تقلبی این اتصالات بسیار ناهماهنگ بوده و عمق بیشتری دارند. در نتیجه شما با به دست گرفتن یک باتری تقلبی به راحتی می‌توانید ان را تشخیص دهید.

چرا نباید از باتری گوشی ارزان و تقلبی استفاده کنیم؟

شاید برایتان سؤال شود که چرا نباید از باتری‌های فیک و تقلبی استفاده کنیم؟ در جواب این سؤال باید گفت باتری‌های تقلبی همانند باتری‌های اصل کیفیت ندارند و به شما خیلی زو دوباره با خالی شدن شارژ روبه رو خواهید شد.

باتری‌های تقلبی عملاً یک هزینه اضافی هستند چون شما در آخر باید یک باتری اصل خریداری کنید چون فرض کنید شما هر دفعه که باتری تقلبی خریداری می‌کنید به زودی خراب شده و دوباره باید یک باتری دیگر بخرید. البته استفاده از  باتری‌های تقلبی البته همیشه به خیر نمی‌شود و شما باید ریسک استفاده از آن را بپذیرید. برای مثال استفاده از این باتری‌ها امکان دارد منجر به آتش سوزی و انفجار باتری شود.

انفجار باتری نه تنها باعث نابودی گوشی می‌شود بلکه خدای نکرده اگر گوشی در دستان شما یا هنگام تماس تلفنی منفجر شود دیگر این اتفاق جبران پذیر نخواهد بود و نه تنها به گوشی آسیب وارد می‌شود بلکه به سلامتی شما نیز آسیب می‌زند. در نتیجه سلامتی و گوشی خود را فدای هزینه کمتر و جنس تقلبی نکنید در این صورت ضرر بیشتری محتمل می‌شوید.

کلام آخر

در این مقاله به خرید باتری‌ های اورجینال گوشی شیائومی از موبوتعمیر و روش‌های تشخیص باتری اصل شیائومی از تقلبی  پرداختیم. شما می‌توانید با انتخاب یک فروشگاه معتبر و مطمئن به راحتی باتری مورد نظر را خریداری کنید در نتیجه بهتر است قبل از خرید مقصد و هدف خود را انتخاب کنید تا به مشکل بر نخورید، شما از هرجایی می‌توانید وسیله مورد نیاز خود را خریداری کنید اما خریدن جنس ارزان همیشه مهم نیست و شما باید به سلامتی خود نیز فکر کنید.

همیشه خریدن جنس ارزان بهترین کار نیست البته خیلی از افراد کلاه‌بردار جنس‌های تقلبی و ارزان را به شدن گران به فروش می‌رسانند و این کار شما را به شدت سخت می‌کند اما فراموش نکنید شما اکنون توانایی تشخیص باتری اصل از تقلبی را دارید و فقط باید مقداری توجه کنید.

 

 

☑ این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید