خروج تدریجی اورژانس از واکسیناسیون کرونا

    کد خبر :853274
خروج تدریجی اورژانس از واکسیناسیون کرونا

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به این‌که واکسیناسیون در شرح وظایف اورژانس نیست، گفت: قدم به قدم و تدریجی از امر واکسیناسیون کرونا خارج می‌شویم و جایگاه‌ها را در اختیار بسیج و معاونت درمانی دانشگاه‌ها قرار می‌دهیم.

دکتر جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور درباره آخرین وضعیت پایگاه‌های واکسیناسیون سازمان اورژانس کشور و برنامه‌ای که در انتظار این پایگاه‌هاست، اظهار کرد: واکسیناسیون در شرح وظایف اورژانس نیست و سازمان اورژانس با توجه به اینکه حرکت جهادی از طرف مقام عالی وزارت شروع شد، در واقع به کمک معاونت بهداشتی وزارتخانه آمده بود.

وی ادامه داد: همان‌طور که نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و بسیج به کمک آمدند ما نیز در این وضعیت واکسیناسیون که از دنیا نیز عقب هستیم احساس نیاز کرده و حدود ۲۷ ایستگاه واکسیناسیون را در تهران راه‌اندازی کردیم. همچنین در هر استان یک ایستگاه راه‌اندازی شد.

رئیس سازمان اورژانس کشور افزود: حالا که واکسیناسیون سبک شده و تعداد مراکز زیادتر شده است، کم‌کم قصد داریم به وظایف ذاتی خود بپردازیم و جایگاه‌ها را در اختیار بسیج و معاونت درمانی دانشگاه‌ها قرار دهیم تا بازگردیم و کار خودمان را انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، میعادفر گفت: البته پایگاه‌ها را حذف نمی‌کنیم، اما در اختیار معاونت بهداشتی قرار می‌دهیم. آن‌ها با تشخیص خودشان برای آن تصمیم‌گیری خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید