خداحافظی برادران وارنر با افلک و کاویل

    کد خبر :394291

گزارشی جدیدی منتشر شده است که کمپانی برادران وارنر دیگر هیچ فیلم جدیدی با نقش‌آفرینی بن افلک و هنری کاویل در قالب بتمن و سوپرمن نمی‌سازند.

زمان اکران «فلش» به کارگردانی جاناتان گلدشتاین و جان فرانسیس دالی به سال ۲۰۲۱ تغییر کرده است و ورایتی گزارش می‌دهد که با توجه به اتفاقات چند وقت گذشته دنیای سینمایی ابرقهرمانان دی سی تغییراتی را شاهد خواهد بود.

کمپانی برادران وارنر دیگر هیچ فیلم جدیدی با گل‌های سرسبد دنیای قهرمانانش بتمن و سوپرمن نخواهد ساخت که بن افلک و هنری کاویل نقش‌های شان را بازی کنند.

این خبر یک هفته پس از اختلاف نظر هنری کاویل و برادران وارنر درباره قرارداد جدید فیلم بعدی منتشر شده است.بن افلک نیز در دوران بازپروری و آسایشگاه ترک اعتیاد به سر می‌برد.

هالیوود ریپرتر نیز پیشتر گزارشی نوشته بود که این خبر را تایید می‌کرد.

هنری کاویل اخیرا نقش اصلی را در مجموعه کمپانی نتفلیکس «Witcher » پذیرفته است. او نقش مکملی در «ماموریت غیرممکن:فال اوت» ایفا کرد و دستمزدش را هم بالا برده است. بن افلک تصمیم داشت فیلم جدید «بتمن» را برای کمپانی برادران وارنر بسازد .اما مت ریوز جانشین او شد. مت ریوز که این روزها به شدت مشغول کار روی این پروژه است دیگر حرفی درباره بازی بن افلک در نقش بتمن نمی‌زند.

ورایتی می‌نویسد که در ماه‌های آینده جانشینی برای بن افلک پیدا خواهند کرد.کمپانی تهیه کنندگی «DCEU»(دی سی اکستندد یونیورس) پس از تولید چند فیلمی که با نقدهای شدیدی روبه رو شد؛تقریبا از پا درآمد و شکست اقتصادی «لیگ عدالت» هم بی تاثیر نبود. تغییرات در رده های بالای این کمپانی برنامه‌ریزی‌های جدیدی را برای فیلم‌های آینده این کمپانی در پی خواهد داشت.

کمپانی برادران وارنر اسپین آف جوکر به کارگردانی تاد فیلیپس را با بازی خواکین فینیکس در دست تهیه دارد. اسپین آف هارلی کوئین با نام «پرندگان شکاری» به کارگردانی ماری الیزابت وینستید و نقش آفرینی جرد لتو و مارگوت رابی دیگر پروژه جدید کمپانی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید