خبر مهم خاندوزی برای بازار سرمایه

  • کامنت
  • چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۵۴
    کد خبر :882948
خبر مهم خاندوزی برای بازار سرمایه

وزیر اقتصاد در واکنش به دستور رئیس جمهور مبنی بر ارائه راهکارهایی برای برون رفت از مشکلات بورس اعلام کرد: چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ شروعی دیگر در اجرای مصوبات اقتصادی است.

احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی شب گذشته پس از دستور ابراهیم رئیسی مبنی بر اعلام راهکارهای برون رفت از مشکلات بورس برای آرامش مردم در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «فردا یک شروع دیگر در اجرای مصوبات اقتصادی خواهد بود ان‌شاءالله .»

حال باید منتظر ماند و دید که امروز چهارشنبه با شروعی که سید احسال خاندوزی وعده آن را داده است،‌ وضعیت بازار بورس چگونه خواهد شد؟

به گزارش همشهری آنلاین، گفتنی است، رئیس جمهور دیشب (سه‌شنبه) با حضور در برنامه شبانگاهی شبکه یک سیما در بخشی از سخنان خود با محوریت بازار سرمایه گفت: تیم اقتصادی در حال جمع بندی راه‌های کارشناسی شده به منظور خروج بازار سرمایه از بحران است. زیرا دغدغه سهامداران مربوط به دولت نیز می‌شود ما هدف‌مان حرف درمانی نیست بلکه به دنبال راهکارهای اساسی هستیم. زیرا ثبات بازار نیازمند دستورالعمل‌های بلند مدت است. به همین دلیل امروز چهارشنبه (۶ بهمن) قرار است برنامه‌هایی که توسط تیم اقتصادی دولت به جمع بندی رسیده است از سوی وزیر اقتصاد اعلام شود، امید می رود هرچه سریع تر شاهد بازگشت ثبات در بازار سرمایه باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید