خبر فوت مهسا امینی تایید شد

    کد خبر :940750
به کما رفتن مهسا- امینی

مهسا امینی، دختر جوان سنندجی که پس از بازداشت توسط گشت ارشاد به کما رفته بود، امروز از دنیا رفت.

دایی مهسا امینی در گفت‌وگوی کوتاهی با رسانه ها درگذشت او را تایید کرد.

وی درباره شرایط زندگی این مهسا گفته است: او به تازگی در دانشگاه ارومیه قبول شده بود و می‌خواست به دانشگاه برود. کیمیا، اشکان، مهسا (ژینا) و عظیم چهار خواهر و برادر هستند، مهسا که در خانه او را ژینا صدا می‌زدند فرزند بزرگ خانواده است.

خبر مرگ مهسا امینی تایید شد

تصویر منتسب به اعضای خانواده مهسا امینی، در زمان تایید خبر فوت وی که در شبکه های اجتماعی بازنشر شده است

بیشتر بخوانید:

ورود دادستان تهران به پرونده مهسا امینی

اولین فیلم از لحظه بیهوش شدن مهسا امینی

در همین رابطه، نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی و اعلام نتایج بررسی‌های صورت گرفته از حادثه تلخ رخ داده برای «مهسا امینی» گفت: ما در کنار خانواده ایشان هستیم. انشالله ابعاد قضیه تا ساعات آینده روشن‌تر می‌شود.

به گزارش ایسنا، بهزاد رحیمی با اشاره به حادثه رخ داده برای «مهسا امینی» گفت: بعد از این حادثه در نامه‌ای به وزیر کشور خواستم که با توجه به سوء استفاده رسانه‌ها و جریان های معاند، باید هر چه سریعتر ابعاد این قضیه روشن شده و به صورت کامل شفاف‌سازی و اطلاعات رسانی شود.

وی ادامه داد: همچنین در این نامه تاکید کردم که اگر کسی در این زمینه خطایی انجام داده یا کوتاهی داشته، معرفی شده تا برخوردهای قانونی صورت گیرد. همچنین اطلاع رسانی کامل انجام شود.

این عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در ارزیابی از واکنش به سکوت فراجا به این حادثه گفت: فراجا سکوت نکرده بلکه منتظر اعلام نظر پزشکی قانونی است و اینکه بعد از بازبینی فیلم ابعاد قضیه را مشخص و اعلام کنند.

رحیمی با اشاره به اینکه «مهسا امینی» اهل سقز بود، گفت: ما در حال انجام پیگیری ها درباره این حادثه هستیم و در کنار خانواده ایشان هستیم. دادستانی هم دستور بررسی حادثه را داده است. ان‌شالله ابعاد قضیه تا ساعات آینده روشن‌تر می‌شود.

ساعاتی پیش هم رئیس جمهور که برای شرکت در اجلاس سران شانگهای در ازبکستان به سر می برد، برای بررسی حادثه تلخ پیش آمده برای مهسا امینی به وزیر کشور دستور پی گیری و بررسی صادر کرد.

فوت مهسا امینی در بیمارستان کسری

تصاویری از واکنش های گسترده به خبر فوت مهسا امینی

تصاویر دوربین مداربسته پلیس از خبر ۲۰:۳۰ پخش ‌می‌شود

خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما اعلام کرد تا ساعاتی دیگر تصاویر دوربین های مداربسته پلیس از محل حادثه از خبر 20:30 پخش می شود.

2
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. ایرانی گفت:
    موافقم ۴
    مخالفم ۷

    سلام علیکم
    آقا یه چی درمورد مهسا امینی بگم
    احتمال اینکه این خانوم بخشی از پازل یه نقشه باشه کم نیست!
    دریک نقشه، براحتی میتونن به این خانوم چیزی خورانده باشن که نتیجه ش سکته قلبی یا مغزی باشه،حالا با اطلاع ایشون یا بی خبر،
    بعد خانوم رو با وضع ناجور وبد حجاب بیارن جلو چشم گشت ارشاد تا دستگیر بشه ،وپس از دستگیری و در مقر پلیس اتفاقات طرح ریزی شده رخ بده و پس از انتشار خبر فوت، سناریو های بعدی کلید بخوره

    1. مجید گفت:
      موافقم ۶
      مخالفم ۲

      پوآرو… تو حیفی اینجا برو نمایشنامه نویس خوبی میشی

دیدگاهتان را بنویسید