خبر خوش برای علاقه مندان فیلم “محمد رسول الله”

    کد خبر :994424
تسنیم

 فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله» به کارگردانی مجید مجیدی توسط پلتفرم فیلم‌نت در دسترس علاقه‌مندان به سینمای ایران قرار گرفت.

«محمد رسول‌الله» فیلمی در ژانرهای درام، بیوگرافی و تاریخی است که در سال 1394 به نمایش درآمده است. داستان این فیلم در قرن ششم اتفاق می‌افتد و حول محور دوران کودکی پیامبر اسلام، حضرت محمد (ص) روایت می‌شود. از «محمد رسول‌الله» به‌عنوان پرهزینه‌ترین تولید تاریخ سینمای ایران نام برده می‌شود.

مهدی پاکدل، ساره بیات، مینا ساداتی، علیرضا شجاع‌نوری، محسن تنابنده، داریوش فرهنگ، سیامک ادیب، بهارک صالح‌نیا، رعنا آزادی‌ور، علی کوشش و بهنام نیک‌نام از جمله بازیگران این پروژه پرستاره هستند. فیلمنامه «محمد رسول‌الله» را مجید مجیدی به همراه کامبوزیا پرتوی و حمید امجد نوشته است. حضور چهره‌های مطرح و اسکاربرده سینمای جهان از جمله ای. آر. رحمان (سازنده موسیقی متن) و ویتوریو استورارو (فیلمبردار) از جمله نکات قابل توجه این فیلم است.

فیلم «محمد رسول‌الله» با جذب بیش از 2 میلیون و 463 هزار تماشاگر و فروشی بالغ بر 14 میلیارد و 500 میلیون تومان، پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم اکران‌شده در سالن‌های سینمای ایران در سال 1394 لقب گرفت.

تسنیم/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید