خانواده شریف فردا به حکم دادگاه علیه خود اعتراض می‌کنند

    کد خبر :319861

منابع آگاه در پاکستان اعلام کردند نخست وزیر سابق این کشور به همراه دختر و دامادش فردا (دوشنبه) علیه حکم دادگاه حسابرسی اسلام آباد اعتراض خواهند کرد.

به گزارش بازتاب، به نقل از خبرگزاری جئونیوز، یکی از دادگاه‌های حسابرسی پاکستان روز جمعه حکمی را علیه خانواده شریف صادر کرد که در جریان آن نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان را به 10 سال حبس و جریمه 8 میلیون پوندی محکوم کرد.

مریم شریف دختر نواز شریف نیز به 8 سال حبس به همراه دو میلیون پوند جریمه محکوم شد. کاپیتان بازنشسته صفدر آوان داماد نواز شریف نیز به یک سال حبس محکوم شده است.

منابع آگاه اعلام کردند خانواده شریف فردا به حکم پانزده تیر دادگاه عالی اسلام آباد اعتراض خواهند کرد.

خواجه حریص وکیل خانواده نواز شریف درخواست‌های موکلانش را علیه این حکم تنظیم کرده است.

منابع مطلع افزودند: وکیل مدافعان به موکلین خود اطلاع دادند که اگر آنها در بازه ده روزه به پاکستان بازنگردند احتمال تخفیف در این حکم بسیار دشوار است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده توسط خبرگزاری جئونیوز نام صفدر آوان به لیست سیاه اضافه شده و این بدان معنا است که او نمی تواند از هیچ یک از مسیرهای زمینی و هوایی و آبی از پاکستان خارج شود.

مریم نواز در جریان مصاحبه با رسانه‌ها در لندن گفت: من و پدرم پیش از این ضرب الاجل ده روزه برای ارائه درخواست تجدید نظر به پاکستان باز خواهیم گشت.

وی افزود: رایزنی‌ها علیه این تصمیم در حال اجرا است و وکلا به دنبال راه‌هایی برای تخفیف حکم هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید