حوثی‌های یمن دوباره امارات را به زدن اکسپو تهدید کردند

    کد خبر :884938

سخنگوی نیروهای مسلح یمن (حوثی ها) بار دیگر تهدید کرد که نیروی موشکی این کشور ، نمایشگاه «اکسپو ۲۰۲۰» در امارات متحده عربی را هدف قرار خواهد داد.

به گزارش ایرنا؛ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (سه شنبه) در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «# اکسپو… برای حفظ امنیت… نصیحت را تکرار می‌کنیم».

هشدار جدید سخنگوی نیروهای مسلح یمن به مقامات امارات برای هدف قرارگرفتن نمایشگاه «اکسپو» در حالی بیان می‌شود که یگان موشکی و پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به تشدید تجاوزات جنگنده‌های امارات و نیروهای مورد حمایت این کشور علیه مردم یمن طی دو هفته اخیر سه عملیات گسترده موسوم به «طوفان یمن» را در خاک امارات اجرا کرد و پایگاههای مهم و حیاتی را در عمق خاک این کشور هدف حملات پهپادی و موشکی خود قرار داده است.

پیشتر نیز «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز سه شنبه هفته گذشته تهدید کرده بود که این بار نمایشگاه «اکسپو ۲۰۲۰» را که در دبی برپا شده است، هدف می‌گیرند.

وی در صفحه توئیتر خود با اشاره به هدف بعدی احتمالی یمن به نمایشگاه بین‌المللی امارات در دبی که تا ۳۱ مارس آینده دایر خواهد بود، نوشت: «اکسپو هدف بعدی ماست احتمالا متحمل خسارت شود، توصیه ما به امارات این است که رویکرد خود (در قبال یمن) را تغییر دهد».

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ روز پنجشنبه ۸ مهر امسال (۳۰ سپتامبر) توسط حاکم دبی افتتاح شد. این نمایشگاه از اکتبر ۲۰۲۱ آغاز و میزبان ۱۹۲ کشور است.

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ از اول اکتبر ۲۰۲۱ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ در دبی برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید