حمید استیلی: انتظار چنین عملکردی از اردن نداشتیم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۲۷
    کد خبر :452313

مدیر تیم فوتبال امید گفت: خوشبختانه اردو و مسابقه تدارکاتى در اردن به خوبى انجام شد و بازى بسیار مفیدى برابر این تیم برگزار کردیم.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، حمید استیلى با اشاره به بازى تیم فوتبال امید برابر اردن اظهار داشت: بازى بسیار مفید و خوبى را برگزار کردیم که براى شناسایى و رفع نقاط ضعف ما تاثیرگذار بود. در واقع انتظار چنین عملکردى را از تیم اردن نداشتیم و فکر نمى‌کردیم بازى سختى در پیش داشته باشیم. البته عملکرد داوران اردنى به هیچ وجه خوب نبود و خصوصا در دقایق ابتدایى با تصمیمات یک طرفه تمرکز تیم ما را گرفتند.

مدیر تیم فوتبال امید اضافه کرد: ما در دقایق ابتدایى غافلگیر شدیم و روى یک موقعیت ضدحمله از حریف عقب افتادیم اما در ادامه با آرامش و خونسردى بازى را در اختیار گرفتیم و موقعیت‌هاى زیادى خلق کردیم که البته یک گل به همراه داشت.

استیلى افزود: اردن تیم بسیار خوبى بود و نسبت به سوریه عملکرد بهترى داشت اما بچه‌هاى ما کاملا مسلط و برتر از حریف ظاهر شدند. تساوى در زمین حریف نتیجه بدى نیست ولى به اعتقاد من ما شایسته پیروزى بودیم و کاملا برتر از حریف ظاهر شدیم.

وی در پایان گفت: نتیجه بازى‌هاى تدارکاتى شناسایى نقاط ضعف است. ما به عمان و سوریه هیچ فرصتى ندادیم اما اردن از ضد حمله برابر تیم ما به گل رسید. قطعا کادر فنى این مسابقه و نقاط ضعف و قوت تیم را به دقت مورد آنالیز قرار مى‌دهد تا براى حضور در تورنمنت قطر آماده شویم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید