بر اساس تصمیم هیات مدیره؛

حمیدرضا نوربخش بار دیگر مدیرعامل خانه موسیقی شد

    کد خبر :872205

هیات مدیره‌خانه موسیقی پس از پنج جلسه بحث و بررسی در خصوص گزینش مدیرعامل اصلح، حمیدرضا نوربخش را برای تصدی این سمت برگزید.

به گزارش خانه موسیقی، جلسه هیئت مدیره خانه موسیقی ایران با حضور داریوش پیرنیاکان (رئیس هیئت مدیره و سخنگو)، حمیدرضا اردلان (نایب رئیس)،حمیدرضا عاطفی (دبیر)، هنگامه اخوان، زیدالله طلوعی و آذر هاشمی (بازرس) روز یکشنبه ۲۸ آذرماه در محل خانه موسیقی تشکیل شد. در این جلسه مسعود شعاری و محسن رجب پور به صورت آنلاین شرکت داشتند.

در این جلسه اعضای هیات مدیره در ادامه جلسات قبلی در خصوص انتخاب مدیرعامل وارد شور و تبادل نظر شدند و در نهایت هیئت مدیره با رای قاطع حمیدرضا نوربخش را به عنوان مدیرعامل دوره جدید فعالیت خانه موسیقی برگزیدند.

پیرنیاکان در خصوص ضوابط و شاخص‌های مدنظر هیات مدیره برای گزینش مدیرعامل اصلح گفت: یکی از مهم‌ترین شرایط هیات مدیره برای انتخاب مدیرعامل خانه که مد نظر بسیاری از پیشکسوتان و بزرگان شورای عالی و دیگر عزیزان بوده این است که فرد برگزیده باید خودش از هنرمندان طراز اول موسیقی باشد دوم اینکه باید به جریان‌ها و فعالیت‌های مختلف هنر موسیقی مسلط بوده و علاوه بر آن به مدیریت فرهنگی و تعامل با مدیران میانی و بالادستی فرهنگ و هنر کشور اشراف و تعامل سازنده داشته باشد.

سخنگوی خانه موسیقی در ادامه ضمن تاکید به وجود این دو ویژگی در رزومه کاری نوربخش، به سوابق مدیریتی نوربخش و نقش پررنگ وی در همراهی نهاد خانه موسیقی در سنوات گذشته اشاره کرد و افزود: مدیرعامل خانه موسیقی باید کاملاً با بدنه این نهاد آشنایی و با آنها ارتباط خوب و صمیمانه‌ای داشته و در واقع از جنس و بافت هنرمندان باشد و نوربخش در این زمینه و در سالیان گذشته نشان داده که از این نظر مدیری موفق و مورد وثوق جامعه هنری و اهالی موسیقی بوده است.

رئیس هیات مدیره با اشاره با هفت رای اعضا هیئت مدیره به مدیرعاملی نوربخش که به نوعی رای قاطع تلقی می‌شود گفت: واقعاً تک‌تک اعضای هیئت مدیره با صرف وقت بیش از یک ماه و با دقت تمام برای انتخاب بهترین گزینه همفکری کردند و خوشبختانه به یک تصمیم واحد و قاطع رسیدیم و این خود نشان از آینده‌ای روشن و امیدبخش برای این نهاد است و امیدواریم در این فرصت در جهت اعتلای هنر موسیقی و محقق ساختن مطالبات بحق هنرمندان موفق شویم.

پیرنیاکان در پایان با اشاره به برنامه و رزومه برخی از نامزدهای مدیرعاملی گفت: هیئت مدیره مقرر کرد تا مدیرعامل جدید از تمامی ظرفیت‌ها و توانایی‌های متقاضیان مدیرعاملی که علاقه مند به همکاری با خانه موسیقی هستند استفاده کند.

شایان ذکر است بر اساس اعلام خانه موسیقی در یک ماه گذشته هیئت مدیره برنامه‌ها و سوابق برخی از نامزدهای مدیرعاملی را بررسی و با بعضی افراد به صورت حضوری مذاکره کرده بودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید