حمله 3 سگ ولگرد به کودک 5 ساله در پارک پردیسان

    کد خبر :1025412
سگ ولگرد

۳ قلاده سگ ولگرد با حمله به کودک ۵ ساله در بوستان پردیسان سبب بروز حادثه و مصدومیت برای آن و شهروندی که قصد نجات کودک را داشت، شدند.

شب گذشته ۳ قلاده سگ ولگرد با حمله به کودک ۵ ساله در بوستان پردیسان سبب بروز حادثه و مصدومیت یک کودک و شهروندی که قصد نجات آن را داشت، شدند.

مادر این کودک اظهار داشت: با پسرم حدود ساعت ۸ شب مشغول پیاده روی بودیم که ناگهان ۳ سگ ولگرد و بلاصاحب به سمت ما آمدند که با تلاش و پرتاب سنگ موفق شدم دو سگ را از محل دور کنم، ولی متأسفانه یکی از سگ‌ها پاچه پسرم را گرفت و به سمت آن حمله ور شد.

وی افزود: یکی از شهروندان که نزدیکی ما مشغول پیاده روی بود برای کمک به سمت ما آمد و این فرد هم مورد حمله سگ ولگرد قرار گرفت و دچار آسیب شد.

این شهروند ادامه داد: سرانجام با تلاش شهروندان سگ از محل متواری شد و ما موضوع را به مسئول حفاظت پارک پردیسان اطلاع دادیم تا حداقل این سگ‌ها را جمع آوری کنند تا مشکلی برای سایر شهروندان پیش نیاید.

مادر این کودک ضمن انتقاد از عدم همکاری یگان حفاظت بوستان پردیسان گفت: متأسفانه هیچ همدردی و کمکی به ما انجام نگرفت.

وی بیان داشت: پس از این حادثه با نیرو‌های اورژانس تماس گرفتم تا برای واکسن هاری اقدام شود، ولی متأسفانه اورژانس پاسخگو نبود و اعلام کرد این موضوع در حیطه کاری ما نیست و مجبور شدیم تا پاسی از شب به دنبال واکسن هاری باشیم و نمی‌دانستیم که باید کجا مراجعه کنیم و چند بیمارستان و مرکز بهداشت هم رفتیم از واکسن خبری نبود و سرانجام در مرکز بهداشت کن موفق به دریافت واکسن شدیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید