مسوولان باغ وحش آریزونا خبر دادند

حمله جگوار به زن آمریکایی و عذرخواهیِ قربانی حادثه

    کد خبر :505772
حمله جگوارِ

مسوولان باغ وحش آریزونای آمریکا از حمله جگوارِ این باغ وحش به یک زن بازدیدکننده و هچنین از قبولِ تقصیر و عذرخواهی این زن از مسوولان باغ وحش به رغم آسیب دیدن خبر دادند.

این حمله بعدازظهر روز شنبه در باغ وحش آریزونا صورت گرفت و قربانی این حادثه به دلیل زخمی شدن و نیاز به مراقبت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

در این حادثه یک جگوار ماده به این زن بازدیدکننده که در حال عکس گرفتن بوده حمله کرده و در پی تماس‌ خانواده قربانی، امدادگران بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند.

به گفته شاهدان عینی، زن قربانی برای گرفتن عکس سلفی از یک مانع عبور می‌کند که با حمله این جگوار به سمت بازویش مواجه می‌شود.

مسوولان باغ وحش اظهار داشته‌اند که در هیچ لحظه‌ای از این حادثه جگوار از حصار خارج نشده و از بازدیدکنندگان خواسته‌اند با توجه به اهمیت موانع امنیتی به کار رفته در اطراف حصارِ حیوانات به هیچ وجه از آن‌ها عبور نکنند.

به گزارش ایسنا،زن قربانی که پس از بهبودی به باغ وحش محل حادثه بازگشته است، ضمن قبولِ تقصیر خود اعلام کرده که از کار خود پشیمان بوده و احساس بدی نسبت به تبلیغات ناخوشایندی دارد که با اشتباه خود برای این باغ وحش به وجود آورده است. او از همین رو از مسوولان باغ وحش آریزونا عذرخواهی کرده است.

بنا بر گزارش سی ان ان، مسوولان باغ وحش اعلام کرده‌اند که جگوار مذکور در این حادثه در سلامت کامل قرار داشته و مشکلی برای او به وجود نخواهد آمد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید