حمله تند نکونام به مجری های تلویزیون

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ۱۹:۵۱
    کد خبر :1041181
حمله+نکونام+به+صدا+وسیما+پس+از+دربی

جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی استقلال و پرسپولیس در دربی 102 گفت: قبل از هر چیز تولد ناصر خان حجازی، یکی از اسطوره‌های باشگاه استقلال را تبریک می‌گویم. حجازی از اسطوره‌های فوتبال کشور بوده و خدا او را رحمت کند. تسلیت می گویم و ناراحتیم که در میان ما نیست.

*مجری‌های دوهزاری صداوسیما بیایند حرف بزنند

سرمربی استقلال گفت: در خصوص بازی هم باید بگویم که اول این نکته را بگویم که امروز آخرین کنفرانس خبری من است که دوربین باشد و من صحبت می‌کنم. کارشناس‌های شیتیل‌بگیری که در فوتبال ما را می‌شناسند، بیایند صحبت کنند. مجری‌هایی که در صدا و سیما به باشگاه استقلال توهین می‌کنند، بیایند آنها صحبت کنند. از این به بعد دوربین صدا و سیما باشد، صحبت نمی‌کنم.حواستان باشد، من به شما اصحاب رسانه بی‌احترامی نمی‌کنم اما به باشگاه بزرگ استقلال بی‌احترامی شده و باعث شده تا این تصمیم را بگیرم.

*می‌توانستیم ببریم ولی به خاطر یک لحظه غفلت گل خوردیم

سرمربی استقلال گفت:  در خصوص این بازی باید بگویم که یک ربع، 20 دقیقه از اول بازی را از دست دادیم، به خاطر جاگیری‌های اشتباهی که داشتیم اما در خلق موقعیت می‌توانستیم در نیمه اول به گل برسیم. در نیمه دوم کاملاً بازی در اختیار ما بود. نیمه دوم پرسپولیس را تحت تاثیر خودمان قرار دادیم. می‌توانستیم ببریم ولی به خاطر یک اشتباه و یک لحظه غفلت گل خوردیم. به نظرم بهترین بازیکن ما آرمین سهرابیان، یک لحظه تمرکزش را از دست داد. به او گفتم که اشتباه پای من مربی است. ما در نیمه دوم خیلی خوب بود و قابل احترام بازی کردیم. قبل از اینکه گل بخوریم، می‌توانستیم به گل برسیم. فشاری که داشتیم می‌آوردیم،‌ می‌توانستیم به گل برسیم و بازی را ببریم ولی متاسفانه به خاطر یک لحظه غفلت گل خوردیم.

*اگر VAR نبود، دوباره تیم پرسپولیس 3 امتیاز گرفته بود و می‌گفت ما بردیم

نکونام اظهار داشت: 100 درصد پنالتی اول هم، پنالتی بود که داور نگرفت. دست ما را در هجده قدم کشید. اگر امروز ویدیوچک نبود، دوباره تیم رقیب 3 امتیاز گرفته بودیم و می‌گفتند که ما بردیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید