حمایت وزارت کشور از آمرین به معروف درخصوص عفاف و حجاب

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ ۱۴:۳۴
    کد خبر :1036242
وزارت کشور آمرین به معروف حجاب

مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با صدور بیانیه‌ای، به برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای درباره عفاف و حجاب پاسخ داد.

وزارت کشور نظر به انتشار برخی فضاسازی‌ها درباره اظهارات احمد وحیدی وزیر کشور پ‍‍‍یرامون مسئله عفاف و حجاب توضیحاتی به این شرح ارائه داد:

« ۱- موضع وزارت کشور درخصوص عفاف و حجاب و حمایت از آمرین به معروف کاملا روشن و مشخص بوده است. رعایت حجاب و الزام به پوشش قانونی تغییر ناپذیر بوده و هرگونه برداشتی بر خلاف این موضوع، ناصحیح و غیر دقیق است.

۲- ابلاغیه ضرورت مراعات حجاب توسط همگان و اعمال آن از سوی دستگاه و نهادها و حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر، تعارضی با این اظهار نظر وزیر کشور در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره عفاف و حجاب مبنی بر این‌که مجوز خاصی از سوی وزارت کشور صادر نشده است، ندارد و برخی فضاسازی‌های رسانه ای برای دوگانه نشان دادن آن امری غیر واقعی و ناصواب است.

۳ -گرچه تجربه نشان می‌دهد درگیر و دار رقابت‌های سیاسی و مناسبات و محاسبات، گروهی از رسانه‌ها با حاشیه‌آفرینی، برای جلب نظر بیشتر افکار عمومی تلاش می‌کنند، با این حال از صاحبان رسانه و ارباب جراید انتظار می‌رود با دقت بیشتر در منابع خبری و بازخوانی دقیق اظهارنظر مسوولان نسبت به انتشار تحلیل‌های ناصحیح و ابهام‌آفرین برای افکار عمومی خودداری کنند و به رعایت تقوای سیاسی و اخلاق رسانه‌ای اهتمام ورزند.

صادق الوعد بودن و صراحت بیان از مهمترین سرمایه‌های معنوی دولت انقلابی و مردمی است که وزارت کشور نیز در قول و عمل بیشترین توجه و تاکید را در انجام مسوولیت ها به آن معطوف داشته است.»

ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید