کی‌روش با 50 هزار دلار حقوق ماهیانه در یک قدمی بازگشت به تیم ملی

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ ۱۳:۱۶
    کد خبر :938100
حضور کی‌روش در تیم ملی؛ یک قدم تا بازگشت

فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش برای هدایت تیم ملی فوتبال در جام جهانی به توافق اولیه رسیده و سرمربی پرتغالی با حقوق ماهانه تا جام جهانی در یک قدمی بازگشت به نیمکت ایران قرار دارد.

همان طور که پیش بینی می‌شد با حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، تغییرات در نیمکت تیم ملی فوتبال در حال رقم خوردن است و دراگان اسکوچیچ آخرین روزهای حضورش در تیم ملی را پشت سر می‌گذارد.

بر اساس گزارش خبرگزاری ایرنا، فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش به برای هدایت تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی به توافق رسیده و تا آخر هفته، برای شروع کار در تیم ملی فوتبال تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ با حقوق ماهانه ۵۰ هزار دلار، به تهران وارد می‌شود.

اردوی جدید تیم ملی فوتبال از ۲۰ شهریور آغاز شود و قرار است کی‌روش پس از امضای قرارداد و مراسم معارفه، هدایت تیم را برعهده بگیرد.

قرارداد کی‌روش تا پایان جام‌جهانی خواهد بود و پس از آن، درباره ادامه همکاری سرمربی پرتغالی با تیم ملی فوتبال تصمیم‌گیری خواهد شد.

پیش از این روزنامه ایران ورزشی هم روز دوشنبه رقم قرارداد کی‌روش را ۹۰۰ هزار دلار اعلام کرد و از توافق فدراسیون فوتبال با این سرمربی پرتغالی خبر داد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید