حضور پلیس دوچرخه‌ سوار در تهران منتفی است

    کد خبر :143114

معاون اجتماعی پلیس تهران بزرگ گفت: استفاده از پلیس دوچرخه‌سوار در تهران فعلاً عملی نیست.

سرهنگ مراد مرادی درباره نحوه فعالیت پلیس دوچرخه‌سوار در تهران اظهار کرد: استفاده از پلیس دوچرخه‌سوار، طرحی بود که به منظور کاهش آلودگی هوا و همچنین کمک به تسهیل در امر تردد و ترافیک طرح‌ریزی شده بود. با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همچنین نیازسنجی‌هایی که پلیس در سطح شهر تهران انجام داد، فعلاً استفاده از پلیس دوچرخه‌سوار در سطح شهر تهران منتفی است.

وی با اشاره به اینکه در هفته نیروی انتظامی، عکس پلیس‌های دوچرخه‌سوار و همچنین تعدادی از مأموران پلیس دوچرخه‌سوار اقدام به رژه در صبحگاه مشترک پلیس فاتب کردند، افزود: هنوز بحث‌های کارشناسی برای استفاده از یگان دوچرخه‌سواری در پلیس پایتخت به اتمام نرسیده و امیدواریم اولاً در صورت تجهیز دوچرخه‌ها و در ثانی در صورت تخصیص اعتبارات لازم، بتوانیم از همکاری این یگان تخصصی برای خدمت‌رسانی به شهروندان تهرانی استفاده کنیم.

مرادی با اشاره به اینکه پلیس تهران همواره پیشگام استفاده از طرح‌های محیط‌زیستی برای خدمت‌رسانی به شهروندان است، تصریح کرد: با توجه به ترافیک تهران و همچنین نوع ترافیک و خیابان‌کِشی تهران، امکان بهره‌مندی از پلیس دوچرخه‌سوار در پایتخت وجود ندارد.

منبع:برترین ها

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید