حضور حمید صفت در ماه عسل؟/حواشی کنسرت‌های بهنام بانی در استرالیا

    کد خبر :294198

کنسرت خارج از کشور بهنام بانی، حواشی را برای او به دنبال داشت.

موسیقی ایران در هفته ای که گذشت، حواشی فراوانی را به همراه داشت. حواشی که شاید مدت ها ادامه داشته باشد و به این زودی به پایان نرسد. در ادامه می توانید مشروح اخبار این هفته موسیقی را بخوانید؛
کنسرتی که بانی را روی هوا نگه داشت

تور کنسرت‌های بهنام بانی در استرالیا به پایان رسید، اما حاشیه هایی به وجود آمد که سر و صدای فراوانی را در پی داشت. یکی از خبرگزاری‌ها محل برگزاری کنسرت بانی در شهر ملبورن را متعلق به «شورای ملی زنان یهودی» دانست. اما به نظر می رسد که کنسرت بهنام بانی در سالن دیگری برگزار شده است و در سالنی که این خبرگزاری اسمش را آورده است، هیچ کنسرت ایرانی برگزار نشده است. اتفاقی که باعث واکنش مدیر برنامه بهنام بانی شد.

جشن بزرگ مهر لیلا با حضور اهالی موسیقی

هفتمین جشن بزرگ مهر لیلا شامگاه یکشنبه ششم خرداد ماه با حضور اهالی هنر برگزار شد. در این برنامه مانند سال‌های گذشته اهالی هنر از جمله امید حاجیلی، محمد علیزاده، حجت اشرف زاده، اعضای ماکان بند و غیره حضور داشتند. این خیریه هر سال جمعی از کودکان را به سرپرستی می‌پذیرد و تا کنون در زمینه یاری رساندن به آنها حضور موفقی داشته است.

 

در هفتمین جشن خیریه مهر لیلا بیش از دویست کودک بی‌سرپرست، بدسرپرست و معلول به همراه چهره‌های سرشناس افطار کردند و فارغ از همه مسائل و مشکلات خاطرات شادی را کنارشان ثبت کردند.

محسن چاوشی: ممنون الفعالیت نشدم

محسن چاوشی به تازگی و همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر قطعه ای را با نام «خوزستان» را منتشر کرد که بازخورد فراوانی را در فضای مجازی و میان علاقه مندان به هنر موسیقی داشت. در این قطعه برخی انتقادات نیز نسبت به کم توجهی مسئولان به این شهر شد. سپس شایعه شد که چاوشی پس از انتشار این قطعه از سوی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ممنوع الفعالیت شده است.

سپس از طرف دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این موضوع تکذیب شد و خود چاوشی در صفحات اجتماعی خود نوشت: «خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ممنوع الفعالیت شدن من صحت ندارد و تکذیب می‌شود.»

از شایعه تا واقعیت حضور حمید صفت در ماه عسل

حمید رضا امیری صفت ملقب به حمید صفت خواننده جوان که درسال 1394 با قطعه «بخشش» بر سر زبان ها افتاد، یازده ماه پیش به دلیل قتل پدرخوانده اش به زندان افتاد و شایعه شده بود که قتل عمدی بوده و حمید صفت به زودی اعدام می شود. اما چندی پیش اعلام شد که 50 درصد از علت مرگ پدر خوانده اش به دلیل بیماری مقتول بوده و به این دلیل حمید صفت با وثیقه آزاد شد. پس از آزادی وی، ویدیوئی از حمید صفت در فضای مجازی منتشر شد که دوستان و خانواده اش به استقبالش آمده بودند و از این اتفاق بسیار خوشحال بودند.

دیروز برخی خبرگزاری ها اعلام کردند که «ماه عسل» قرار است، در برنامه ای از حمید صفت دعوت کند و او به تمامی شایعاتی که پیرامون او در این یک سال زندانی شدنش بود، پایان دهد. خبری که در گفتگوی ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما تکذیب شد.

گلزار تیتراژ خواند

«محمدرضا گلزار» خواننده و بازیگر، در هم‌خوانی با «سینا سرلک» برای نخستین بار تیتراژ سریال خواند. «کجا برم» عنوان قطعه‌ای به خوانندگی محمدرضا گلزار و سینا سرلک است که برای سریال «ساخت ایران 2» تولید و منتشر شده است. این قطعه از قسمت پنجم این سریال به عنوان تیتراژ پایانی پخش خواهد شد.

ترانه قطعه «کجا برم» از «حامد برادران» و «سعید میرزایی» است و موسیقی آن را «حامد برادران» ساخته است.
پدر سینمایی و پسر اهل موسیقی آلبوم مشترک دادند

صدرالدین و سینا حجازی نخستین آلبوم مشترک خود را با نام «قلک عنکبوتی» منتشر کردند.

 

آلبوم «قلک عنکبوتی» اثر مشترک صدرالدین حجازی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و پسرش سینا حجازی است که با شعر و صدای پدر و همراهی موسیقی متن و آهنگسازی پسر، منتشر و روانه بازار شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید