حزب موتلفه با مواضع خودرویی‌ میرسلیم هیچ موافقتی ندارد

  • سیاسی
  • سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۲۷
    کد خبر :1001324
حزب موتلفه مواضع خودرویی‌ میرسلیم
این موضع شخصی میرسلیم است که حزب موتلفه با این قبیل موضع‌گیری‌ها هیچ موافقتی ندارد. با توجه به اینکه میرسلیم نماینده است و در مقام نمایندگی برای اظهارنظر آزاد است نمی‌توانیم او را منع کنیم اما طبیعتاً این موضع‌گیری‌های او درباره خودرو به حزب آسیب وارد کرده و بر موقعیت آن تأثیر می‌گذارد.

ترقی می‌گوید: حزب موتلفه اسلامی بابت موضع‌گیری‌های میرسلیم پیرامون خودرو به او تذکر داده و حتی دبیرکل طی نامه‌ای به میرسلیم از او خواسته مواضعی که برای حزب هزینه‌ساز است را اتخاذ نکند اما میرسلیم می‌گوید بنده در حال حاضر به عنوان نماینده مجلس انجام وظیفه می‌کنم نه به عنوان نماینده حزب.
حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، در واکنش به اینکه بسیاری بر این باورند که اظهارات اخیر میرسلیم به وجهه این حزب در انتخابات مجلس دوازدهم لطمه وارد می‌کند، گفت: میرسلیم از موضع نمایندگی درباره خودرو اظهارنظر می‌کند و نظرات او هیچ ارتباطی به حزب ندارد. در حقیقت صحبت‌های میرسلیم درباره خودرو در جلسات حزب موتلفه مطرح نشده و موضع حزب این نیست.
به گزارش منیبان، او افزود: لذا موضع شخصی میرسلیم است که حزب موتلفه با این قبیل موضع‌گیری‌ها هیچ موافقتی ندارد. با توجه به اینکه میرسلیم نماینده است و در مقام نمایندگی برای اظهارنظر آزاد است نمی‌توانیم او را منع کنیم اما طبیعتاً این موضع‌گیری‌های او درباره خودرو به حزب آسیب وارد کرده و بر موقعیت آن تأثیر می‌گذارد.
ترقی در پاسخ به اینکه حزب موتلفه برای جلوگیری از آسیب‌های وارده ناشی از مواضع میرسلیم چه راه‌حلی دارد، تصریح کرد: حزب موتلفه اسلامی بابت موضع‌گیری‌های میرسلیم پیرامون خودرو به او تذکر داده و حتی دبیرکل طی نامه‌ای به میرسلیم از او خواسته مواضعی که برای حزب هزینه‌ساز است را اتخاذ نکند اما میرسلیم می‌گوید بنده در حال حاضر به عنوان نماینده مجلس انجام وظیفه می‌کنم نه به عنوان نماینده حزب، بنابراین به دلیل اینکه وظیفه نمایندگی خود را انجام می دهم باید نظراتی که از موضع نمایندگی است را بگویم.
این چهره اصول‌گرا در واکنش به اینکه با توجه به کارنامه مجلس یازدهم و حواشی آن نظیر واگذاری خودرو به نمایندگان بسیاری معتقدند که احتمال پیروزی اصول‌گرایان در انتخابات مجلس دوازدهم کاهش پیدا کرده، اظهار کرد: بحث واگذاری بدون نوبت به نمایندگان تهمت بی‌جایی بود که به مجلس زدند و هیچ منبع و مستندی ندارد علاوه بر این با فردی که چنین اتهامی به مجلس زده برخورد قضایی شده و کذب بودن ادعای او را همه دستگاه‌ها تایید کردند.
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید