همزمان با برپایی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه صورت می پذیرد:

حرکت کاروان گل‌های بهاری در سطح شهر تهران؛ در اردیبهشت ماه

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ۱۵:۵۱
    کد خبر :259392

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرتهران با اشاره به برپایی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه، از حرکت کاروان گل های بهاری در سطح شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی محمد مختاری با بیان اینکه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه، تجهیزات پارکی و صنایع وابسته از 17 تا 21 اردیبهشت ماه در مجتمع نمایشگاهی گفت و گو (محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران) برگزار می شود، اظهار کرد: در این نمایشگاه 5 روزه تولید کنندگان داخلی و خارجی گل های شاخه بریده، گیاهان آپارتمانی و فضای باز و همچنین تولید کنندگان ملزومات و نهاده های کشاورزی و ابزار آلات باغبانی حاضر شده و آخرین دستاوردهای خود را در این حوزه ارائه می دهند.

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرتهران ضمن اشاره به استقبال شهروندان از حرکت کاروان های گل در سطح شهر گفت: همزمان با برپایی شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه، کاروان گل های بهاری نیز در سطح شهر به حرکت درآمده و شهروندان را به بازدید از نمایشگاه دعوت می کند.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ گیاه پروری، جلب مشارکت های مردمی در افزایش سرانه فضای سبز و حفظ و نگهداری از محیط زیست از دستاوردهای برگزاری نمایشگاه های گل و گیاه افزود: ترغیب بازدید کنندگان به نگهداری و پرورش گل و گیاه، آشنایی شهروندان و علاقمندان با گونه های مختلف و نادر گیاهی، حمایت از تولید کنندگان داخلی و جذب سرمایه گذاران و ایجاد موقعیت شغلی در زمینه گل و گیاه و صنایع وابسته از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرنوشت، به گفته مختاری این نمایشگاه هر روز از ساعت 10 صبح تا 21 در ضلع جنوبی بوستان گفت و گو پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید