حرکت خبرساز سردار آزمون برای یک زن ایرانی

  • ورزشی
  • جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ ۱۴:۴۰
    کد خبر :1035062
سردار آزمون زن ایرانی

گاتزتا اسپورت رسانه مشهور ایتالیایی گزارش جالبی درباره حرکت زیبای اخیر سردار آزمون منتشر کرد.

سردار آزمون ستاره فوتبال ایران با پرداخت هزینه‌های یک زن دوچرخه سوار مقدمات حضور او در رقابت‌های تور ترکیه را فراهم کرد و پریسا مجنونی هم موفق شد در هر دو رقابت تایم تریل و استقامت جواز حضور در مسابقات جهانی سال آینده را کسب کند.

مجنونی بعد از این افتخارآفرینی گفت: جا دارد تشکر کنم از جناب آقای آزمون بابت حمایتشان که باعث شدند من بتوانم در این مسابقات حاضر بشوم و بتوانم به سکو برسم و مجوز مسابقه جهانی را به‌دست بیاورم. شرایط این رشته طوری است که هزینه‌ها خیلی خیلی بالاست و اگر ایشان نبودند من نمی‌توانستم در این مسابقه شرکت کنم.

حالا اما رسانه مطرح و مشهور ایتالیایی یعنی گاتزتا دلو اسپورت گزارشی در این‌باره منتشر کرده است. در این گزارش ضمن اشاره به اقدام زیبای سردار آزمون و البته مصاحبه پریسا مجنونی آورده شده است: “مهاجم باشگاه رم در روزهای اخیر دست به یک اقدام ستودنی زده است. سردار هزینه حضور پریسا مجنونی در مسابقات ترکیه را پرداخت کرد و این دوچرخه سوار نیز جواز حضور در رقابت‌های جهانی را به‌دست آورد. آزمون هزینه‌های حضور این دوچرخه‌سوار زن در مسابقات جهانی گرند فوندو که قرار است سال آینده در دانمارک برگزار شود را نیز پرداخت خواهد کرد.

در ادامه این گزارش آورده شده است: “دوچرخه سوار ۳۰ ساله که سردار آزمون از او حمایت کرده در حال حاضر رتبه ۱۱۱۸ رنکینگ جهانی زنان را به خود اختصاص داده است. مجنونی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که اگر سردار آزمون نبود نمی‌توانست در این مسابقات شرکت کند.”

همشهری آنلاین

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید