حراج اولین نسل آیفون بدون خارج شدن از باکس با قیمتی خیره کننده

    کد خبر :972422
آیفون

اخیرا یک آیفون نسل اول بدون اینکه از باکس خرده فروشی خود خارج شود و متعلق به سال 2007 است با قیمت 50 هزار دلار به حراج گذاشته شد. این آیفون به کارن گرین تعلق دارد که در سال 2007 گوشی را هدیه گرفت.

بازتاب-آیفون 2G یا آیفون 1 استفاده نشده و باز نشده زمانی که گرین در سال 2007 شغل جدیدی پیدا کرد به گرین داده شد. با این حال، در آن زمان، او قبلاً سه خط تلفن داشت و مشکلات سازگاری اپراتور مانع از استفاده شد.

آیفون

از آن زمان در قفسه خود گذاشت اما او تلاش کرد دستگاه را در سال 2019 بفروشد. با این حال، ارزش 5000 دلاری آیفون انتظارات او را برآورده نکرد. او اکنون مایل است این کالا را با حداقل 50 هزار دلار به فروش برساند. گرین امیدوار است از درآمد حاصل از حراج برای تامین مالی کسب و کار خود استفاده کند.

این حراج توسط LCG Auctions برگزار شده و تا 19 فوریه ادامه خواهد داشت. این اولین آیفونی نیست که با چنین مبلغی به حراج گذاشته می‌شود. آیفون‌های نسل اول در حال حاضر با حداقل قیمت بین 30000 تا 50000 دلار به فروش می‌رسند. چند آیفون نسل اول باز نشده و استفاده نشده هنوز توسط برخی افراد نگهداری می‌شوند. قیمت آیفون‌ها همچنان در حال افزایش است زیرا طرفداران بسیاری دارند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید