حدادی: بهتر از قزاقستان بودیم و برنده شدیم/ دلم برای بازی کنار صمد تنگ شده بود

  • ورزشی
  • جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۰۶
    کد خبر :230032

ستاره تیم ملی بسکتبال گفت: در بازی با قزاقستان بهتر از آنها بودیم و برنده شدیم.

حامد حدادی در مورد پیروزی ایران مقابل قزاقستان در انتخابی جام جهای بسکتبال اظهار داشت: بعد از مدتها بود که این ترکیب کنار هم بازی می کرد و بچه های قدیمی به تازگی بازگشته بودند و به همین دلیل در ابتدا ناهماهنگ بودیم و شوت هایمان هم نمی رفت. از سوی دیگر به سالن عادت نداشتیم، اما رفته رفته بهتر شدیم و ضد حمله های خوبی را زدیم.
وی ادامه داد: دفاع مان در این مسابقه بسیار خوب بود و همین موضوع باعث شد آنها در حمله نتوانند کارایی داشته باشند.
سنتر تیم ملی بسکتبال گفت: قزاقستان هم تیم خوبی بود و از امتیاز میزبانی بهره می برد، اما در کل ما بهتر بودیم و برنده شدیم.
حدادی در پاسخ به این سوال که این ترکیب چقدر برای هماهنگی کار دارد، گفت: خیلی کار دارد و باید تمرینات زیادی را انجام دهیم. فعلا اول راه هستیم و برای مراحل بعد باید آماده تر باشیم. مرحله‌بعد سخت تر می شود و باید بدون اشتباه تر بازی کنیم.
وی با اشاره به اینکه بازگشت صمد اتفاق خوبی است، گفت: خوشحالم که او برگشته است و دلم برای بازی کنارش تنگ شده بود و خوشبختانه این اتفاق با برد همراه بود. صمد بازیکن بزرگی است و آمدنش روحیه مضاعفی به تیم داد.
به گزارش فارس ، بهترین بازیکن آسیا در مورد دیدار یکشنبه با عراق عنوان کرد: همه انگیزه دارند. اگر همان تیم هم یک بار دیگر با عراق بازی کند شکست شان می دهد. آن مسابقه یک اتفاق بود و دیگر تکرار نمی شود. از هواداران و تماشاگران هم می خواهم به سالن بیایند و حمایت کنند. از الان زود است، اما ما هم تلاش می کنیم عیدی خوبی را به آنها بدهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید