حدادی‌فر: امسال می‌توانستیم در جمع مدعیان قهرمانی باشیم/ حذف استقلال و پرسپولیس ناراحت‌کننده بود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۲۵
    کد خبر :536911

قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن استقلال گفت: استقلال و پرسپولیس تیم‌های پرطرفداری هستند و حذف آنها از لیگ قهرمانان آسیا ناراحت‌کننده بود.

قاسم حدادی‌فر در مورد پیروزی تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: قبل از بازی هم گفته بودم که این یک بازی شش امتیازی است. ما باید از شرایط میزبانی استفاده می‌کردیم که خوشبختانه این کار را انجام دادیم و با این برد به رده ششم جدول صعود کردیم. هدف ما این است که در هفته آخر هم این رتبه را حفظ کنیم. خوشحالم که نتایج گذشته را تا حدودی جبران کردیم. قطعاً اگر در نیم‌فصل اول هم خوب نتیجه می‌گرفتیم، امسال می‌توانستیم در بین مدعیان باشیم.

وی با اشاره به تساوی ذوب‌آهن برابر الزورای عراق و قطعی شدن صعود تیمش به مرحله حذفی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: بازی سختی در عراق داشتیم، ولی خدا را شکر که در دقایق پایانی به هدف‌مان رسیدیم. اگر امتیاز نمی‌گرفتیم کارمان بسیار سخت می‌شد، این در حالی است که در طول بازی هم شاهد اقداماتی ناجوانمردانه از سوی هواداران الزورا، بازیکنان و حتی توپ جمع‌کن‌ها بودیم که توپ را به ما نمی‌دادند.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره حاشیه‌هایی که در این بازی ایجاد شد، تأکید کرد: اتفاقاتی که در پایان بازی با الزورا رخ داد بسیار تأسف‌آور و ناراحت‌کننده بود. خیلی‌ها می‌گویند عراقی‌ها برادرهای ما هستند، ولی ما هیچ چیزی که نشان از برادری باشد از عراقی‌ها ندیدیم. ایران در سال‌های اخیر خدمات زیادی به عراق کرده است، ولی آنها این‌طور جواب ما را دادند. آنها در طول بازی مدام فحش می‌دادند و بی‌احترامی می‌کردند. آنها ماهیت خود را نشان دادند.

حدادی‌فر افزود: خدا را شکر می‌کنم که در آن میدان جنگی که برای ما درست کرده بودند اتفاق بدی رخ نداد و خدا را شکر که صعود کردیم تا مردم ایران و خصوصاً هواداران ذوب‌آهن را خوشحال کنیم.

به گزارش تسنیم ،وی راجع به حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا هم عنوان کرد: استقلال و پرسپولیس تیم‌های پرطرفداری در فوتبال ایران هستند و حذف آنها از لیگ قهرمانان آسیا ناراحت‌کننده بود. خدا را شکر که به‌عنوان تنها نماینده ایران صعود کردیم و امیدواریم در مرحله حذفی هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید