حجت حق‌وردی: بازیکنان مقصر باخت‌های پیکان هستند نه جلالی

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۷:۱۵
    کد خبر :433791

حجت حق‌وردی، مدافع میانی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد که مجید جلالی در شکست‌های اخیر تیمش مقصر نیست.

حجت حق‌وردی در مورد شرایط بحرانی پیکان و دلایل شکست‌ این تیم در پنج بازی اخیر گفت: در این پنج مسابقه‌ای که باختیم مشکل فنی و تاکتیکی نداشتیم و فقط به خاطر اشتباهات فردی نتیجه را واگذار کردیم. در هر پنج بازی از لحاظ ایجاد موقعیت گل شرایط خوبی داشتیم، ولی متأسفانه سخت گل می‌زنیم و از طرفی آسان گل می‌خوریم. اشتباهات فردی در این پنج هفته باعث شد تا شکست بخوریم و این در حالی است که در همه بازی‌ها، حریفان نسبت به ما برتری نداشتند.

وی با اشاره به انتقادهایی که از مجید جلالی صورت گرفته است، تأکید کرد: متأسفانه هر وقت شکست می‌خوریم بحث کادر فنی را پیش می‌کشند. این در حالی است که جلالی در باخت‌های اخیر مقصر نیست. وقتی ما اشتباه فردی می‌کنیم کاری از دست مربی ساخته نیست و باید این مشکل را برطرف کنیم. بازیکنان مقصر باخت‌های اخیر هستند و نباید کادر فنی را مقصر بدانیم.

به گزارش تسنیم ،مدافع میانی تیم فوتبال پیکان در خاتمه اظهار داشت: ما فصل گذشته هم تقریباً چند هفته با چنین وضعیتی مواجه شدیم، ولی دوباره به روزهای خوب‌مان برگشتیم. حالا هم باید خیلی زود وضعیت را تغییر بدهیم و مهم این است که در بازی با نساجی شکست نخوریم. مطمئناً پیکان می‌تواند در تعطیلات لیگ برتر خودش را تقویت کند و دوباره به روزهای خوبش برگردد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید