حبیبی: قرار شد احسان حدادی کشتی یاد بگیرد!

  • ورزشی
  • سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۵۶
    کد خبر :451709

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه لیست اردوی بعدی شنبه اعلام می‌شود گفت: کشتی‌گیران خیلی باانگیزه تمرین کردند اما باید صبر کرد و آنها را در اردوهای بعدی و در مسیر رقابت و مسابقه دید.

هادی حبیبی در مورد حضور احسان حدادی قهرمان و نایب قهرمان المپیک‌های 2000 سیدنی و 2012 لندن در اردوی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: حسین توکلی و احسان حدادی به دعوت غلامرضا محمدی در تمرین امروز تیم ملی حاضر شدند. حدادی با رضا یزدانی سرشاخ شد و سرمربی تیم ملی هم به او آموزش داد و قرار شد کشتی یاد بگیرد! از این دو قهرمان ورزش کشورمان ممنونیم که به اردو آمدند، این حضورها به همدلی و انگیزه بیشتر بچه‌ها منجر می‌شود و سرمربی تیم ملی به دنبال ایجاد یک جو خوب و دوستانه در تیم ملی است.

وی در مورد پایان اردوی اول تیم ملی آزاد گفت: تمرینات خوبی در این اردو برگزار کردیم. اردوی اول بود و سعی کردیم سرمایه‌های کشتی را در تمرینات داشته باشیم. تمرینات زیر نظر کادرفنی تیم ملی دنبال شد و هماهنگی‌های لازم هم به وجود آمد.

حبیبی در مورد نفرات دعوت‌شده به اردوی دوم که قرار است از 10 دی ماه در خانه کشتی حاضر شوند، تصریح کرد: خانه کشتی دیگر جا ندارد که بخواهیم بیشتر از 35 نفر را در اردو داشته باشیم، به خصوص اردوی بعدی که فرنگی‌کاران هم کارشان را شروع خواهند کرد. روز شنبه آینده نفرات دعوت شده به اردوی دوم معرفی می‌شوند، احتمالا جابه‌جایی‌هایی داریم و تعدادی از این نفرات به خاطر کمبود جا کم خواهند شد.

به گزارش تسنیم ،سرپرست تیم ملی در خصوص اینکه قهرمانانِ دور از مسابقه، چقدر توانستند در این اردو نظر مثبت کادرفنی را جلب کنند، گفت: برای شروع خوب بود، این بچه‌ها جزو بزرگان کشتی ما هستند که خیلی باانگیزه در این اردو کار کردند اما در مورد آینده باید صبر کرد و این نفرات را در اردوها و مسابقات بعدی دید. اینها باید در مسیر مسابقه و میدان رقابت قرار بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید