حال توران مهرزاد خوب است/ خبر فوت توران مهرزاد تکذیب شد

    کد خبر :960084
حال توران مهرزاد خوب است

یکی از نزدیکان توران مهرزاد اعلام کرد که حال این هنرمند با سابقه خوب است.

از شب گذشته خبرهایی درباره درگذشت توران مهرزاد (بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و رادیو ) منتشر شده است و شهین نجف‌زاده از همکاران قدیمی این هنرمند که پس از سالها ایفای نقش مادر و دختری در رادیو در زندگی واقعی هم با همین رابطه هستند، بیان کرد: خانم مهرزاد حالشان خوب است و و در منزل هستند. نمی‌دانم این خبرهای نادرست و بدون منبع چگونه و به چه دلیلی منتشر شده؟ ولی خدارا شکر اتفاقی برای خانم مهرزاد نیفتاده است.

او اضافه کرد که توران مهرزاد در سال‌های گذشته فعالیت هنری خاصی نداشته بخصوص آنکه با توجه به شرایط سنی، چندان توانایی جلوی دوربین رفتن را ندارد ضمن اینکه خود این هنرمند هم تمایلی به کار ندارد.

نجف‌زاده همچنین یادآور شد که در سال‌های گذشته حسن خجسته، از مدیران پیشین رادیو حمایت‌های زیادی را از طریق رادیو از این هنرمند انجام داده که همچنان ادامه دارد.

توران مهرزاد که متولد ۱۳۰۹ است، در سال ۱۳۲۳ فعالیت‌های هنری خود را در تئاتر شروع کرد و بعد هم کارش را با ایفای نقش در نمایش‌های رادیویی ادامه داد.

او که خواهر ایران بزرگمهر، دوبلور مطرح کشور است که سال ۱۳۹۵ از دنیا رفته بود، تا کنون در فیلم‌های سینمایی و سریال هم بازی کرده و نقش‌های ماندگاری را هم در دوبله به یادگار گذاشته است.

پری، خط قرمز، عینک دودی، برج مینو، قرمز، دلشدگان و لیلا از جمله فیلم های سینمایی این بازیگر هستند و از مهمترین سریال‌های تلویزیونی‌اش هم به سریال امام علی (ع) و این خانه دور است، می‌توان اشاره کرد.

ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید