حافظی برای ادعاهایش مدرک ارائه کند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به انتقادات حافظی از عدم پیگیری تخلفات در شهرداری توسط رئیس شورای شهر تهران گفت: نمونه‌های اعلام شده را با مدرک ارائه کنند و بدون مدرک موضوعی را مطرح نکنند.

مهدی چمران در گفت‌وگو با خبرنگار در پاسخ به سوالی در خصوص برخی اظهارنظرهای رحمت‌الله حافظی عضو شورای شهر تهران مبنی بر عدم پیگیری تخلفات شهرداری توسط رئیس شورای شهر گفت: ما با سازمان بازرسی مرتب در ارتباط هستیم و مرتب به آنها می‌گوییم و می‌آیند و مواردی را پیگیری می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون 35 مورد هم توسط سازمان بازرسی به قوه قضائیه ارسال شده است، گفت: با این وجود آقای حافظی در طول این 12 سال به این موضوع چسبیده است. ما حرفی با ایشان نداریم. از دوستان ما هستند و با لیست ما هم به شورا آمده است و به او احترام می‌گذاریم.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه با تاکید بر اینکه حافظی نمونه‌های مورد اشاره‌اش را با مدرک ارائه کند، گفت: بدون مدرک موضوعی را مطرح نکنند.

چمران همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص لیست خدمت اصولگرایان برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران نیز گفت: برای تنظیم لیست خدمت نظرسنجی علمی در دست داریم و در پی آن لیست اعلام می‌شود. تاریخ اعلام لیست خدمت هنوز معلوم نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید