حاجی میرزایی: در لایحه بودجه ۱۴۰۰ هیچ ردیفی برای سند ۲۰۳۰ در نظر گرفته نشده است

    کد خبر :771501

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در مورد درج ردیفی از اعتبارات برای سند ۲۰۳۰ در بودجه سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: در لایحه بودجه سال آینده، هیچ ردیفی برای سند ۲۰۳۰ در نظر گرفته نشده است.

قسمتی برای سال ۹۴ بوده است که به صورت اشتباه گذاشته شده بود و امروز برداشته شده است. وی درباره برگزاری امتحانات نیز گفت: امتحانات را ابلاغ کردیم و اختیاراتی را به شورای مدرسه دادیم و روش‌های آزمون غیر حضوری را نیز معین کردیم و در اختیار مدارس قرار دادیم.

حاجی میرزایی بیان داشت: ما دو نوع آزمون داریم، یکی آزمون‌های تکوینی و دیگری آزمون‌های پایانی است که سهم این‌ها در تعیین نمره دانش آموزان متفاوت است. آزمون تکوینی، آزمونی است که براساس ارزیابی معلمان از میزان فراگیری دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی تعیین می‌شود و ارزیابی پایانی نیز در پایان هر نوبت صورت می‌گیرد.

به گزارش دانشجو، وی افزود: هر موقع که ستاد مقابله با کرونا اجازه دهد و مقررات منعی نداشته باشد، ترجیح ما برقراری آزمون حضوری است، اما اگر در برخی از مناطق با مخالفت ستاد روبرو شود، به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید