حاتم: داوران ۷ امتیاز از سایپا گرفتند/ دایی با تیم جوان‌شده نتایج بسیار خوبی گرفت

  • ورزشی
  • شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ۸:۱۵
    کد خبر :168498

سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: علی دایی یک تیم جوان و آینده‌دار را برای سایپا ساخته و با همین تیم هم نتایج بیسار خوبی برای سایپا گرفته است.
علی حاتم در مورد شرایط تیم سایپا در نیم‌فصل اول گفت: علی دایی یک تیم جوان را برای سایپا ساخت و ۷۰-۸۰ درصد ترکیب فصل گذشته تیم را تغییر داد. دایی جوانانی را به تیم اضافه کرد و با آنها قرارداد دو تا سه سال بست تا بتواند با این تیم در فصول آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی افزود: همین تیم جوان‌شده هم بسیار خوب در لیگ برتر بازی کرد و نتیجه گرفت. علی دایی تمرینات به‌روزی را برای بازیکنان سایپا در نظر گرفت و توانست به این جوانان انگیزه و روحیه جنگندگی بدهد. حضور علی دایی روی نیمکت یک امتیاز مثبت برای جوانان بود. قطعاً جوانگرایی تاوان هم دارد و همین مسئله باعث می‌شد که در برخی از بازی‌ها با وجود اینکه از لحاظ فنی و تاکتیکی برتر از حریف بودیم امتیاز از دست بدهیم، اما من مطمئن هستم سایپا در نیم‌فصل دوم نتایجی به‌مراتب بهتر از نیم‌فصل اول کسب خواهد کرد. به‌خصوص اینکه جوانان سایپا باتجربه‌تر هم شده‌اند و می‌توانند با هماهنگی بهتر و بیشتری در میدان برای سایپا بازی کنند.

حاتم با اشاره به اشتباهات داوری در نیم‌فصل اول گفت: طبق نظر کارشناسان داوری در برنامه‌های پربیننده تلویزیونی ۷ امتیاز با اشتباهات داوری از دست داده‌ایم. اگر آن امتیازات از سایپا کم نمی‌شد، شاید اکنون تیم ما در رده دوم جدول قرار می‌گرفت. ما از اشتباهات داوری در نیم‌فصل اول لطمه خوردیم، این هم نظر کارشناسان داوری است که در برنامه‌های تلویزیونی اعلام کرده‌اند.

به گزارش فارس ، سرپرست تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه فکر می‌کند سایپا بتواند در پایان فصل سهمیه آسیایی بگیرد، افزود: سایپا تیم جوانی است، نباید زیاد بر روی آن فشار بیاوریم و چنین توقعاتی باعث می‌شود که بازیکنان دچار استرس شوند. بهتر است بدون انتظار از این تیم جوان کار کنیم، هرچند مطمئن هستم با تجربه علی دایی و دانش مربیگری او می‌توانیم یکی از تیم‌های بالانشین در پایان لیگ باشیم. بخصوص اینکه در نیم فصل علی دایی تیم را تقویت می‌کند. همچنین باید از پرسنل شرکت خودروسازی سایپا هم تشکر کنم که تلاش شبانه‌روزی برای رسیدن به اهداف مورد نظر انجام می‌دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید