حاتمی: بسکتبال کثیفی از نیروی زمینی ندیدم/ در فرصت کم اردو فقط می‌توانیم خودمان را معرفی کنیم!

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۵۸
    کد خبر :147491

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز گفت: برخلاف آنچه می گویند بسکتبال کثیفی را از نیروی زمینی شاهد نبودم.

مهران حاتمی در مورد پیروزی مقابل نیروی زمینی اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم و تیم نیروی زمینی هم بازیکنان جنگنده‌ای دارد و بسکتبال را خوب بازی می‌کنند. تیم ما در کوارتر آخر دفاع خوبی را به نمایش گذاشت و در نهایت برنده شد.

به گزارش فارس ، وی در مورد اینکه برخلاف برخی مربیان از نوع بازی نیروی زمینی تعریف می‌کند، گفت: اینکه به اصطلاح می‌گویند نیروی زمینی کثیف بازی می‌کند، من چیزی ندیدم. آنها خوب دفاع می‌کنند و دونده هستند. بسکتبال ایران از لحاظ دفاعی در یک دهه اخیر پیشرفت زیادی داشته و بچه‌های جوان نیروی زمینی هم از این قاعده مستثنی نیستند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد اردوی تیم ملی بسکتبال گفت: فرصت کمی برای تمرین داریم و فقط می‌توانیم خودمان را معرفی کنیم! با یک هفته تمرین نمی‌توانیم کار خاصی انجام دهیم و همین که بتوانیم چند تاکتیک را مرور کنیم، خوب است.

حاتمی در مورد شرایط عراق و دیدار با این تیم در نخستین بازی مقدماتی جام‌جهانی گفت: به هرحال عراق هم تیم کمی نیست و در این یکی دو سال متحول شده است. آنها یار خارجی جذب کرده‌اند و بازی سختی خارج از خانه خواهیم داشت.

وی در مورد غیبت حدادی در بازی با عراق گفت: حدادی با توجه به حضورش در چین ظاهرا دیرتر به اردو محلق می‌شود و باید دید شرایط او چگونه خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید